A Szentkirályi ismét jó ügyért küzd a Vivicitta futóversenyen
A 38. Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvizeként a Szentkirályi idén a PET-palackok körforgását hívja segítségül, hogy két civil szervezetet támogasson. A díjnyertes ásványvízmárka április 22-23-án a futóversenyen résztvevő versenyzőket és nézőket arra kéri, hogy váltsák vissza ásványvizes palackjaikat, amelyekkel adományjegyeket gyűjthetnek a kezdeményezésben részt vevő SUHANJ! Alapítvány és Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat számára.
A Szentkirályi ásványvízmárka célja az aktív életmód népszerűsítése és a nemes ügyek támogatása, amelyet a hosszú évekre visszanyúló Telekom Vivicittá Városvédő Futással közös partnerség is bizonyít. A hagyományt folytatva a Szentkirályi az idei futóversenyen három „jó ügyre” egyszerre hívja fel a figyelmet: az egészséges életmódra, a jótékonyságra és a fenntarthatóságra.
A népszerű ásványvízmárka a futás rajongóival közösen idén két civil szervezetet, a SUHANJ! Alapítványt és a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálatot támogatja. A Telekom Vivicittá Félmaratonra érkezők üres PET-palackok visszaváltásával segíthetik a kijelölt szervezeteket, a Szentkirályi az akciót követően pedig saját felajánlásával egészíti ki az összegyűlt adományt. A futóverseny ideje alatt a PET-palackot visszaváltók palackonként 50 forint értékű adományjegyet kapnak, amelyet a két civil szervezet bármelyikének felajánlhatnak. Az akcióval a Szentkirályi és a Vivicittá közössége egyszerre támogathatja a jótékonyság és a fenntarthatóság ügyét.
„Hosszú évek óta dolgozunk a vállalat és az egész iparág környezettudatos működéséért, amelynek következő állomása a körforgásos gazdaság megvalósítása. Célunk, hogy minden PET-palackból újra és újra PET-palack készüljön, és hulladékmentessé tegyük az ásványvíz fogyasztást. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Telekom Vivicittá Városvédő Futás támogatójaként a mozgás szeretetével és a jótékonyság nemes ügyével egybekötve bíztathatunk mindenkit arra, hogy szálljon be a körforgásba”
– mondta van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország fenntarthatóságért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram
Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram, amely a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >