A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal várja az érdeklődőket, akik a vasárnapi versenynapon az olimpiai bajnok tornásszal, Berki Krisztiánnal is találkozhatnak a Szentkirályi standjánál.
A díjnyertes ásványvízmárka a Vivicittá futóverseny hidratációs partnereként évről évre kiemelt hangsúlyt fektet a megfelelő folyadékpótlással kapcsolatos felvilágosításra. Az aktív életmód elkötelezett támogatójaként a Szentkirályi idén egy óriási társasjátékkal készül a futóünnepre, ahol kicsik és nagyok együtt mókázva szívhatják magukba a hidratációval kapcsolatos kulcsüzeneteket, jutalmul pedig Szentkirályi Sport ásványvizeket szerezhetnek.
Közismert tény, hogy a szervezet normál működéséhez alapesetben napi 1,5-2 liter folyadék fogyasztása ajánlott, rendszeres testmozgás esetén azonban ez a mennyiség nem elég. A Szentkirályi célja, hogy megismertesse a futókat és hozzátartozóikat a folyadékpótlás biológiai alapjaival, amelyben az interaktív társasjáték mellett Berki Krisztián olimpiai bajnok tornász is a segítségükre lesz. Az olimpikon sportoló április 21-én vasárnap válaszol a látogatók kérdéseire, sőt, az érdeklődők akár egy közös játékra is kihívhatják.
„Hosszú évek óta támogatjuk a Vivicittá futóversenyt, amelyre mindig a mozgás ünnepeként tekintettünk. Idei célkitűzésünk, hogy a legkisebbektől a veterán futókig mindenki megismerje vagy felelevenítse a folyadékpótlással kapcsolatos tudnivalókat, hiszen víz nélkül nincs sem élet, sem sportsiker. Külön öröm számunkra, hogy Berki Krisztián olimpiai bajnok is csatlakozik a kezdeményezésünkhöz – valamint az év további részében a Szentkirályi Tehetségprogram kapcsán is támogatja a márkát -, aki hozzánk hasonlóan küldetésének tekinti az egészséges életmód, a mozgás és a hidratáció népszerűsítését”
– mondta Bara Boglárka, a Szentkirályi Magyarország senior brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >