A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal várja az érdeklődőket, akik a vasárnapi versenynapon az olimpiai bajnok tornásszal, Berki Krisztiánnal is találkozhatnak a Szentkirályi standjánál.
A díjnyertes ásványvízmárka a Vivicittá futóverseny hidratációs partnereként évről évre kiemelt hangsúlyt fektet a megfelelő folyadékpótlással kapcsolatos felvilágosításra. Az aktív életmód elkötelezett támogatójaként a Szentkirályi idén egy óriási társasjátékkal készül a futóünnepre, ahol kicsik és nagyok együtt mókázva szívhatják magukba a hidratációval kapcsolatos kulcsüzeneteket, jutalmul pedig Szentkirályi Sport ásványvizeket szerezhetnek.
Közismert tény, hogy a szervezet normál működéséhez alapesetben napi 1,5-2 liter folyadék fogyasztása ajánlott, rendszeres testmozgás esetén azonban ez a mennyiség nem elég. A Szentkirályi célja, hogy megismertesse a futókat és hozzátartozóikat a folyadékpótlás biológiai alapjaival, amelyben az interaktív társasjáték mellett Berki Krisztián olimpiai bajnok tornász is a segítségükre lesz. Az olimpikon sportoló április 21-én vasárnap válaszol a látogatók kérdéseire, sőt, az érdeklődők akár egy közös játékra is kihívhatják.
„Hosszú évek óta támogatjuk a Vivicittá futóversenyt, amelyre mindig a mozgás ünnepeként tekintettünk. Idei célkitűzésünk, hogy a legkisebbektől a veterán futókig mindenki megismerje vagy felelevenítse a folyadékpótlással kapcsolatos tudnivalókat, hiszen víz nélkül nincs sem élet, sem sportsiker. Külön öröm számunkra, hogy Berki Krisztián olimpiai bajnok is csatlakozik a kezdeményezésünkhöz – valamint az év további részében a Szentkirályi Tehetségprogram kapcsán is támogatja a márkát -, aki hozzánk hasonlóan küldetésének tekinti az egészséges életmód, a mozgás és a hidratáció népszerűsítését”
– mondta Bara Boglárka, a Szentkirályi Magyarország senior brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >