A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal várja az érdeklődőket, akik a vasárnapi versenynapon az olimpiai bajnok tornásszal, Berki Krisztiánnal is találkozhatnak a Szentkirályi standjánál.
A díjnyertes ásványvízmárka a Vivicittá futóverseny hidratációs partnereként évről évre kiemelt hangsúlyt fektet a megfelelő folyadékpótlással kapcsolatos felvilágosításra. Az aktív életmód elkötelezett támogatójaként a Szentkirályi idén egy óriási társasjátékkal készül a futóünnepre, ahol kicsik és nagyok együtt mókázva szívhatják magukba a hidratációval kapcsolatos kulcsüzeneteket, jutalmul pedig Szentkirályi Sport ásványvizeket szerezhetnek.
Közismert tény, hogy a szervezet normál működéséhez alapesetben napi 1,5-2 liter folyadék fogyasztása ajánlott, rendszeres testmozgás esetén azonban ez a mennyiség nem elég. A Szentkirályi célja, hogy megismertesse a futókat és hozzátartozóikat a folyadékpótlás biológiai alapjaival, amelyben az interaktív társasjáték mellett Berki Krisztián olimpiai bajnok tornász is a segítségükre lesz. Az olimpikon sportoló április 21-én vasárnap válaszol a látogatók kérdéseire, sőt, az érdeklődők akár egy közös játékra is kihívhatják.
„Hosszú évek óta támogatjuk a Vivicittá futóversenyt, amelyre mindig a mozgás ünnepeként tekintettünk. Idei célkitűzésünk, hogy a legkisebbektől a veterán futókig mindenki megismerje vagy felelevenítse a folyadékpótlással kapcsolatos tudnivalókat, hiszen víz nélkül nincs sem élet, sem sportsiker. Külön öröm számunkra, hogy Berki Krisztián olimpiai bajnok is csatlakozik a kezdeményezésünkhöz – valamint az év további részében a Szentkirályi Tehetségprogram kapcsán is támogatja a márkát -, aki hozzánk hasonlóan küldetésének tekinti az egészséges életmód, a mozgás és a hidratáció népszerűsítését”
– mondta Bara Boglárka, a Szentkirályi Magyarország senior brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >