A Szentkirályi Dubaiban is sikeres
A Zenith International – a világ vezető élelmiszer- és italgyártóit kiszolgáló tanácsadó cég – legfrissebb jelentése kimutatja, hogy a prémium vizek globális értékesítése évről-évre növekszik: világszinten 2013-ra 3,6%-kal nőtt az előző évhez képest, de Kínában például 2010 óta megduplázódott a prémium vízfogyasztás. A szervezet előrejelzése szerint globálisan a mostani éves 10,5 milliárd liter várhatóan 2018-ra 12,7 milliárdra fog nőni.
Többek között erről is szó esett a Dubaiban megrendezett Prémium Palackozott Vizek Világkongresszusán, amelyet a Zenith International szervezett.
A december 8-9. között zajlott eseményen a világ prémium ásványvíz márkatulajdonosai között a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is képviseltette magát, ahol a résztvevők feltérképezték a közel-keleti prémium ásványvíz piac jellegzetességeit – beleértve az általános és speciális fogyasztói szokásokat, a szabályozói hátteret, a jogi- és gazdasági környezetet.Az ásványvíz cégek képviselői tapasztalatainak megosztása mellett sor került víz-sommelier által szervezett kóstoltatásra, de a szakemberek a kiemelt és szuper prémium ügyfelek megszólításának technikáiba is betekintést adtak.
Az Egyesült Arab Emirátus Carrefour óriáslánc boltjaiban – egy éves előkészítést követően – idén novembertől kaphatók a Szentkirályi ásványvízből készült gyermekpezsgők és jövőre további három üzletlánc veszi fel a kínálatába az Emirátusok területén. A szigorú minőségellenőrzésen átesett eper, szőlő és alma ízű gyermekpezsgők bevizsgálásai kiváló eredménnyel zárultak, így azok forgalomba kerülhettek a világ egyik legigényesebb piacán.
Előzetes üzleti egyeztetések szerint a Szentkirályi ásványvíz 2015 márciusától lesz kapható Dubaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >