A szentesi baromfifeldolgozás értékeinek őrzői: bemutatkozik a VALDOR márkacsapata

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 04. 05. 10:24

A Bonafarm húságazat ma a magyar húsiparban olyan élenjáró márkák gyűjtőhelye, mint a PICK, a HERZ, valamint a szárnyas hústermékeket képviselő VALDOR. A most bemutatkozó VALDOR márkacsapat – a Bonafarm húsmarketing team részeként – munkájával aktív szerepet vállal abban a folyamatban, amellyel a Bonafarm egységes ágazati szemlélet kialakítására, valamint a cégcsoporthoz tartozó ágazatok és brand csapatok közötti szinergiák és szaktudás kihasználására törekszik.

A stratégiai alapok, a márkapozicionálás megteremtése és az ezeken alapuló hosszú távú brand­építés kivételes lehetőség, hiszen 2020 óta a VALDOR csapat motiváló szakmai környezetben, a Bonafarm húsmarketing berkein belül dolgozhat az évszázados szentesi hagyományokat és az innovációt ötvöző, kedvelt hazai márkán.

Nagy kihívás ugyanakkor a hazai szárnyashúspiac – legyen szó friss vagy panírozott húsról – sokszínű kínálatában, hogy láttatni tudják a magas minőségű termékeiket, és kiemelkedjenek a versenykörnyezetből.

A friss csirke és kacsa termékeket, valamint a készre sütött, panírozott szárnyashúst képviselő VALDOR az egyik meghatározó márka a hazai panírozott húspiacon. A 2022-es év a márka életében mérföldkőnek bizonyult. A szentesi baromfifeldolgozás 100 éves történetét felidéző jubileumi kampánnyal a márkacsapat megismertette a fogyasztókkal a VALDOR termékek mögött álló szentesi évszázados szakértelmet és tudást, miközben egy megújulási folyamat is elindult a márka életében.

Matyasovszky Tünde senior brand menedzser kiemelte: 

„A centenáriumot kísérő kampányban első lépésként az antibiotikummentes friss csirketermékeink jubileumi csomagolást kaptak. Egy izgalmas együttműködés keretében Mautner Zsófi gasztro­blogger pedig egy videósorozatban gondolta újra a szentesi hagyományos szárnyasfogásokat a mai kor szellemének megfelelően, amit egy erre az alkalomra készült microsite is támogatott. A PR vezérelt kampány során, figyelembevéve a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokat, hangsúlyos szerepet kaptak az online felületek és a social media is, valamint az infotainment és edutainment tartalmak. Tünde hozzátette, hogy a kampány időszaka alatt közel 5 millió alkalommal találkoztak tartalmaikkal a felhasználók, ami igazán eredményesnek mondható, és ezáltal nagymértékben támogatta a fogyasztói bizalom erősödését a VALDOR termékek iránt.

A jubileumi kampánnyal egy időben arculati megújulás is történt a márkán. Ennek során a régi logót egy, a mai kor igényeinek megfelelő modernebb váltotta, megőrizve az emblematikus elemeket. Ezzel párhuzamosan került sor a panírozott termékek csomagolásának redesignjára, melynek során kiemelt szempont volt, hogy a fogyasztók számára – kutatásaik során feltárt – legfontosabb termékelőnyöket a frontoldalon egységesen és hangsúlyosan tüntessék fel, fókuszálva a minőségi húsalapanyagra vagy egyéb kiemelkedő termékjellemzőkre, a különböző adalékanyagoktól való mentességekre és az olaj nélküli elkészítési módra.

Valdor márkacsapat tagjai (balról jobbra): Vízhányó-Pitrik Szilvia média, digitális és fogyasztói marketing vezető, Ujfaludi Flóra média és digitális marketing specialista, Szokolai Júlia stratégia és marketing igazgató – húságazatok, Matyasovszky Tünde senior brand manager, Líbor Lilla termékmenedzser, Kóbor Klaudia marketing specialista

„Fontos számunkra, hogy a vásárlóinkat kellő információval segítsük, edukáljuk különösen a panírozott termékek esetében, ahol azt tapasztaljuk, hogy sok az elbizonytalanító tévhit. Ezért a termékinnováció során egyaránt figyelembe vettük a kutatási eredményeinket, valamint a jelenkori fogyasztói igényeket és trendeket, melynek egyik eredménye, hogy a VALDOR Zoo panírozott csirkemellfilével a gyermektermékek piacára is beléptünk. Ez a kategóriájában magas hústartalmú, színhúsból készült, tartósítószer-, színezék- és hozzáadott ízfokozómentes termék egyrészt segíti a márkát annak a percepciónak a támogatásában, hogy a panírozott termékek is lehetnek magas minőségűek, másrészt megnyugtatja a szülőt, hogy egészségtudatosan választott a gyermeke számára”

 hangsúlyozta Líbor Lilla termékmenedzser.

Edukációs szerepvállalásukat a panírozott termékcsaládon belül az olaj nélküli elkészítési mód kommunikációjára is kiterjesztették, ahol az egészségtudatos, környezettudatos és kényelmi szempontokra hívják fel a figyelmet.

„A fogyasztók lojalitással hálálják meg, ha egy márka hiteles tartalmakkal segíti őket. Ennek érdekében indítottuk el az egészségesebb, olaj nélküli elkészítési módot támogató edukációs social media kampányunkat is. Az egészségesebb táplálkozás kapcsán a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével is együttműködünk, az ő szakmai támogatásuk mellett nyújtunk hasznos tanácsokat a VALDOR Facebook-oldalán” 

egészítette ki Kóbor Klaudia marketing specialista.

Kiemelte még, hogy a márkatulajdonos Hungerit Zrt. nagy gondot fordít arra, hogy megőrizze és ápolja az elmúlt évszázadban Szentesen felhalmozott értékes tapasztalatot és szaktudást, és beépítse azokat a jelen termékek innovációiba, ami szentesi születésűként számára is kiemelt fontosságú.

A márka küldetését a csapat az alábbiakban összegezte:

„Mindannyian azért dolgozunk, hogy segítsük a háziasszonyokat a rohanó mindennapok során, hogy a VALDOR-ral a számukra megfelelő módon, minőségi alapanyagból, gyorsan és kényelmesen tudják megoldani a családi étkezéseket, mert minden igényre van megoldásunk. (x)

Kapcsolódó cikkeink