A származási helyet jelölő címkét kapnak a Coop Sweden saját márkás zabitalai
A Coop Sweden saját márkás termékeinek köre 2009-ben bővült a zabitallal. Azzal, hogy a gyártás az idén Németországból Smålandba került, a termék előállítása immár teljes egészében Svédországban zajlik, ráadásul 100%-ban svéd alapanyag felhasználásával. A tényre büszke vállalat erről vásárlóit a csomagoláson elhelyezett „Från Sverige” (Svédországból) címkével is tájékoztatja.
A cég a fenntarthatóság jegyében arról is döntött, hogy a zabitalok szállítása a jövőben közút helyett vasúton történik, ahogy a Coop Sweden teljes áruszállítási feladatainak 35%-a, ami az egyik legmagasabb az élelmiszercégek körében. Összességében a kereskedelmi lánc vasúti áruszállítása éves szinten közel 17 000 közúti járatot vált ki, ami hozzájárul a vállalkozás ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >