A szabadba invitál a PICK tavaszi kampánya
2023-ban mindenki megismerhette az ízemlék szó fogalmát. A PICK Téliszalámi jellegzetes íze képes arra, hogy nagyon intenzíven idézzen fel számunkra kellemes pillanatokat, ezeket hívjuk ízemlékeknek. A PICK 2023-as image filmjének jelenetei ilyen, a múlt kollektív, mégis személyesen átélt nagy pillanatait sorjázták, mint a legendás ’86-os Queen koncert, Farkas Bertalan felejthetetlen űrutazása, a nagy sporteseményeken való közös szurkolás, vagy a híres ’99-es teljes napfogyatkozás, ahol a PICK szalámik mindig velünk voltak. A múlt ízemlékeinek felidézése mellett azonban az is fontos, hogy a jelenben is megéljünk olyan emlékezetes momentumokat, amelyek a jövő ízemlékei lesznek. Erre pedig mi sem kiválóbb helyszín, mint a természet.
A PICK márka célja tehát, hogy arra buzdítsa az embereket, a fiatalokat, mozduljanak ki a négy fal közül, a számítógépek mögül, és gyűjtsenek minél több élményt a szabadban. A hátizsákokból pedig nem hiányozhat a minőségi útravaló, a PICK szalámis szendvics sem, ezért a szabadba invitálás kiváló platform a márka számára.
A tavaszi kampányban a – már említett – tavalyi image film Napfogyatkozás jelenetét vitték tovább, párhuzamba állítva a jelennel: ugyan az évek során sok minden változik, de a közösen megélt pillanatok ugyanúgy felbecsülhetetlen értékek, a PICK szalámik és a szabadban töltött idő élménye pedig időtlen.
A szabadba csalogató kampánymegjelenések mellett egyedi promóciót is terveztek, hogy a kampány üzenete még inkább életre keljen. A promóciós időszak alatt a rudas PICK Téliszalámik mellé limitált ajándékként kétféle szabadtéri ízemléket megjelenítő tízórais zsákot csomagoltak, melyekben a túrázók magukkal vihetik a szendvicseket. A tízórais zsákokat pedig a neves kortárs grafikus, Kárpáti Tibor jellegzetes pixel grafikái díszítik. A grafikussal nem először dolgozott együtt a márka, ő volt korábban a PICK és a MOME közös ÍZ-EMLÉK-KÉPEK grafikai pályázatának nyertese is.
És ha már túrázás, akkor a fiatal generáció sem maradhat ki: hamarosan a fiatalok egyik kedvenc zenekara exkluzív zenei tartalommal invitálja túrázásra rajongóit.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >