A szabadba invitál a PICK tavaszi kampánya
2023-ban mindenki megismerhette az ízemlék szó fogalmát. A PICK Téliszalámi jellegzetes íze képes arra, hogy nagyon intenzíven idézzen fel számunkra kellemes pillanatokat, ezeket hívjuk ízemlékeknek. A PICK 2023-as image filmjének jelenetei ilyen, a múlt kollektív, mégis személyesen átélt nagy pillanatait sorjázták, mint a legendás ’86-os Queen koncert, Farkas Bertalan felejthetetlen űrutazása, a nagy sporteseményeken való közös szurkolás, vagy a híres ’99-es teljes napfogyatkozás, ahol a PICK szalámik mindig velünk voltak. A múlt ízemlékeinek felidézése mellett azonban az is fontos, hogy a jelenben is megéljünk olyan emlékezetes momentumokat, amelyek a jövő ízemlékei lesznek. Erre pedig mi sem kiválóbb helyszín, mint a természet.
A PICK márka célja tehát, hogy arra buzdítsa az embereket, a fiatalokat, mozduljanak ki a négy fal közül, a számítógépek mögül, és gyűjtsenek minél több élményt a szabadban. A hátizsákokból pedig nem hiányozhat a minőségi útravaló, a PICK szalámis szendvics sem, ezért a szabadba invitálás kiváló platform a márka számára.
A tavaszi kampányban a – már említett – tavalyi image film Napfogyatkozás jelenetét vitték tovább, párhuzamba állítva a jelennel: ugyan az évek során sok minden változik, de a közösen megélt pillanatok ugyanúgy felbecsülhetetlen értékek, a PICK szalámik és a szabadban töltött idő élménye pedig időtlen.
A szabadba csalogató kampánymegjelenések mellett egyedi promóciót is terveztek, hogy a kampány üzenete még inkább életre keljen. A promóciós időszak alatt a rudas PICK Téliszalámik mellé limitált ajándékként kétféle szabadtéri ízemléket megjelenítő tízórais zsákot csomagoltak, melyekben a túrázók magukkal vihetik a szendvicseket. A tízórais zsákokat pedig a neves kortárs grafikus, Kárpáti Tibor jellegzetes pixel grafikái díszítik. A grafikussal nem először dolgozott együtt a márka, ő volt korábban a PICK és a MOME közös ÍZ-EMLÉK-KÉPEK grafikai pályázatának nyertese is.
És ha már túrázás, akkor a fiatal generáció sem maradhat ki: hamarosan a fiatalok egyik kedvenc zenekara exkluzív zenei tartalommal invitálja túrázásra rajongóit.
Kapcsolódó cikkeink
Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >