A Supermercato24-gyel társul a Lidl Olaszországban
Az olasz e-kereskedelmi szolgáltató, a Supermercato24 együttműködésre lépett a Lidllel, és aznapi kiszállítást biztosít a diszkontlánc online vásárlói számára. Az olasz vállalat vezetője jelezte, hogy mindkét fél számára előnyös e társulás, amely a piacon egyre jellemzőbbé válik a hagyományos kereskedők és technológiai platformok között.
Egy több mint 4000 cikket kínáló online katalógus segítségével a vásárlók rendeléseiket átvehetik a legközelebbi Lidl-üzletben. A Lidl e felületen az üzletekben megszokott kényelmet, minőséget és frissességet kínálja vásárlóinak, ugyanakkor tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját és fokozni vásárlóinak hűségét.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >