A Supermercato24-gyel társul a Lidl Olaszországban
Az olasz e-kereskedelmi szolgáltató, a Supermercato24 együttműködésre lépett a Lidllel, és aznapi kiszállítást biztosít a diszkontlánc online vásárlói számára. Az olasz vállalat vezetője jelezte, hogy mindkét fél számára előnyös e társulás, amely a piacon egyre jellemzőbbé válik a hagyományos kereskedők és technológiai platformok között.
Egy több mint 4000 cikket kínáló online katalógus segítségével a vásárlók rendeléseiket átvehetik a legközelebbi Lidl-üzletben. A Lidl e felületen az üzletekben megszokott kényelmet, minőséget és frissességet kínálja vásárlóinak, ugyanakkor tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját és fokozni vásárlóinak hűségét.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >