A Supermercato24-gyel társul a Lidl Olaszországban
Az olasz e-kereskedelmi szolgáltató, a Supermercato24 együttműködésre lépett a Lidllel, és aznapi kiszállítást biztosít a diszkontlánc online vásárlói számára. Az olasz vállalat vezetője jelezte, hogy mindkét fél számára előnyös e társulás, amely a piacon egyre jellemzőbbé válik a hagyományos kereskedők és technológiai platformok között.
Egy több mint 4000 cikket kínáló online katalógus segítségével a vásárlók rendeléseiket átvehetik a legközelebbi Lidl-üzletben. A Lidl e felületen az üzletekben megszokott kényelmet, minőséget és frissességet kínálja vásárlóinak, ugyanakkor tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját és fokozni vásárlóinak hűségét.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >