A Staropramen 150. évfordulóját a legendás sör szülőhelyén ünnepelték
Az elmúlt hét folyamán a Staropramen 150. születésnapjának egész éves ünneplése ért tetőpontjára Prága szívében, a Smíchov negyedben található sörfőzdében. A világ minden tájáról, több mint 1300 vendég gyűlt össze a márka 150 évvel ezelőtti alapításának helyszínén.
A Prága szívében, a Smichov negyedben található Staropramen sörfőzdében rendezett jubileumi ünnepség középpontjában a cég alapítása és az azóta íródott története állt.
31 különböző országból, így Magyarországról is, 1300 vendég gyűlt össze, hogy együtt ünnepeljék meg a Staropramen egész világon átívelő történetét.
Az estét finom ételek széles választékával tették feledhetetlenné, melyeket a Staropramen sörfőzői válogatták úgy össze, hogy azok teljes harmóniában legyenek a Staropramen portfóliójából felszolgált sörökkel. Az este megkoronázásaként a legendás Nile Rodgers & Chic élő zenéje szórakoztatta a vendégeket– mindezt a Staropramen otthonának gyönyörű látképével a háttérben -, feledhetetlen élménnyé téve az estét.
Az esemény számára ideális helyszínt biztosított a Staropramen sörfőzdéje. Ugyanezen a helyen, 1869-ben, egy maroknyi cseh kisiparos, kereskedő és tisztviselő írta alá ennek az ízig vérig cseh sörfőzdének az alapító okiratát.
Idén ugyanezek a több évszázados falak nyújtottak otthont a Staropramen sikerét ünneplő eseménynek – amely visszatekintést nyújtott az elmúlt 150 év működésére, elővetített lehetőségeket a következő 150 évre, biztosítva ezzel, hogy a hasonlóan örömteli pillanatokat jövőben is megünnepelhessük.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >