Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks közleménye szerint 100 millió dollár ellenében felvásárolják a San Franciscóban 19 üzletet működtető La Boulange pékipari céget.
A Starbucks tervei szerint továbbra is a La Boulange márkanév alatt francia pékárukat és szendvicseket fognak árusítani amerikai kávézóikban. (Quaestor, tözseforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >