Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks közleménye szerint 100 millió dollár ellenében felvásárolják a San Franciscóban 19 üzletet működtető La Boulange pékipari céget.
A Starbucks tervei szerint továbbra is a La Boulange márkanév alatt francia pékárukat és szendvicseket fognak árusítani amerikai kávézóikban. (Quaestor, tözseforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >