Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks közleménye szerint 100 millió dollár ellenében felvásárolják a San Franciscóban 19 üzletet működtető La Boulange pékipari céget.
A Starbucks tervei szerint továbbra is a La Boulange márkanév alatt francia pékárukat és szendvicseket fognak árusítani amerikai kávézóikban. (Quaestor, tözseforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >