Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks közleménye szerint 100 millió dollár ellenében felvásárolják a San Franciscóban 19 üzletet működtető La Boulange pékipari céget.
A Starbucks tervei szerint továbbra is a La Boulange márkanév alatt francia pékárukat és szendvicseket fognak árusítani amerikai kávézóikban. (Quaestor, tözseforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >