Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks pékáruval és szendviccsel színesíti az amerikai kávézók választékát
A Starbucks közleménye szerint 100 millió dollár ellenében felvásárolják a San Franciscóban 19 üzletet működtető La Boulange pékipari céget.
A Starbucks tervei szerint továbbra is a La Boulange márkanév alatt francia pékárukat és szendvicseket fognak árusítani amerikai kávézóikban. (Quaestor, tözseforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >