Magazin: A Starbucks médiavállalatot alapít
Mostanában derült ki, hogy a Starbucks, a világ egyik legnagyobb vendéglátóhelylánca megszünteti a CD-k árusítását. Ám senki ne gondolja, hogy a kávézóóriástól vásárolható termékek köre szűkül, sőt! A cég most egy médiavállalkozást alapít, amelynek célja a közösségi kultúrát befolyásoló tartalom gyártása.
Azt mondják, nincs szó marketing- vagy pr-tevékenységről: a kávézás kultúrájának megváltozását (és persze a Starbucks felvirágzását) az elmúlt 15-20 évben aktívan előmozdító Howard Schultz elnök-filozófus a médiakultúrát is meg kívánja reformálni, ahogy ő fogalmaz, a „kreatív történetmesélés” eszközével. Akármi áll a háttérben, a mögöttesen töprengve arra vagyunk a legkíváncsibbak, mit profitál a kávézólánc direktben az üzleti zseni legújabb ötletéből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >