Magazin: A Starbucks médiavállalatot alapít
Mostanában derült ki, hogy a Starbucks, a világ egyik legnagyobb vendéglátóhelylánca megszünteti a CD-k árusítását. Ám senki ne gondolja, hogy a kávézóóriástól vásárolható termékek köre szűkül, sőt! A cég most egy médiavállalkozást alapít, amelynek célja a közösségi kultúrát befolyásoló tartalom gyártása.
Azt mondják, nincs szó marketing- vagy pr-tevékenységről: a kávézás kultúrájának megváltozását (és persze a Starbucks felvirágzását) az elmúlt 15-20 évben aktívan előmozdító Howard Schultz elnök-filozófus a médiakultúrát is meg kívánja reformálni, ahogy ő fogalmaz, a „kreatív történetmesélés” eszközével. Akármi áll a háttérben, a mögöttesen töprengve arra vagyunk a legkíváncsibbak, mit profitál a kávézólánc direktben az üzleti zseni legújabb ötletéből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >