Magazin: A Starbucks médiavállalatot alapít
Mostanában derült ki, hogy a Starbucks, a világ egyik legnagyobb vendéglátóhelylánca megszünteti a CD-k árusítását. Ám senki ne gondolja, hogy a kávézóóriástól vásárolható termékek köre szűkül, sőt! A cég most egy médiavállalkozást alapít, amelynek célja a közösségi kultúrát befolyásoló tartalom gyártása.
Azt mondják, nincs szó marketing- vagy pr-tevékenységről: a kávézás kultúrájának megváltozását (és persze a Starbucks felvirágzását) az elmúlt 15-20 évben aktívan előmozdító Howard Schultz elnök-filozófus a médiakultúrát is meg kívánja reformálni, ahogy ő fogalmaz, a „kreatív történetmesélés” eszközével. Akármi áll a háttérben, a mögöttesen töprengve arra vagyunk a legkíváncsibbak, mit profitál a kávézólánc direktben az üzleti zseni legújabb ötletéből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >