A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás erejével a fenntarthatósági törekvések látható és érezhető eredményekben teljesedhessenek ki, ennek megfelelően pedig a saját zöld kezdeményezései mellett, vendégeit is a környezetbarát megoldások előtérbe helyezésére ösztönzi. A kávézólánc a Föld napján a környezettudatos döntéseket, és a kávézás fenntarthatóbb jövőjét ünnepli.
A Magyarországon az AmRest által üzemeltetett kávézólánc évek óta azon dolgozik, hogy a kávézás élvezete hozzájáruljon a fenntarthatóbb jövő kialakításához. Ezt a törekvését pedig számos környezettudatos aktivitással mozdítja elő. A bolygó egészségét szolgálja az az italonként érvényesíthető 200 forintos kedvezmény is, amelyet a saját termoszukat vagy reusable cupukat használó vendégei élvezhetnek. Ehhez kapcsolódóan a kávézólánc egy igazán felrázós tavaszi akcióval is kedveskedik azok számára, akik még nem büszkélkedhetnek zöld sellős újrafelhasználható pohárral, vagy csak szeretnék meglepni magukat egy limitált kiadásúval: április 14-27. között bármelyik grande Iced Shaken Espresso mellé egyedi, csak ebben az időszakban elérhető reusable cup kérhető, az energiák összekapcsolódását és a természet tavaszi megújulását szimbolizáló mintával.
zöld területek növeléséhez is hozzájárul. Az elmúlt közel 3 évben a Munch ételmentő platformmal együttműködve jelentős mennyiségű élelmiszer megmentését tette lehetővé, 2021 óta pedig a Közösségi Erdőkért Alapítványt (MyForest) is támogatja. A kezdeményezés során országszerte húsz forintot számol fel minden egyszer használatos pohár árára, amelyből tavaly több mint 63 ezer facsemetét ültettek el.
„A fenntartható jövő megvalósulásáért nem csupán a Föld napján, hanem egész évben kell tennünk. Ráadásul a globális változásokért közös összefogásra van szükség. Épp ezért vezettünk már be több olyan környezettudatos kávéfogyasztási kezdeményezést, amelyekbe vendégeinket is bevonhatjuk. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Starbucks kávézás minden nappal egy kicsit jobbá teszi a Földet, zöld megoldásaink kiterjesztésére pedig a jövőben is kiemelt figyelmet fordítunk”
– mondta Nyéki Fanni a Starbucks magyarországi brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >