A SPAR tovább növekedett 2009-ben
A SPAR 2009-ben tovább növelte forgalmát, a nehéz gazdasági körülmények ellenére teljesítette kitűzött céljait. A múlt évben terv szerint megvalósult a korábban átvett 177 Plus üzlet első körös átépítése SPAR üzletekké. Az arculatváltással a Plus márkanév eltűnt Magyarországról. Zöldmezős beruházással 2 INTERSPAR és 5 SPAR szupermarket épült a múlt évben, ezáltal a vállalat új munkahelyeket teremtett.
A SPAR-csoport éves konszolidált forgalma 2009-ben 397,3 milliárd forintot tett ki. Ez az összeg 6,2 százalékos növekedést jelent az előző évhez viszonyítva. A SPAR euróban számítva 1 469, 42 millió euró forgalmat ért el. Ezzel a pozitív eredménnyel a vállalat tovább növelte piaci részesedését, amely 14 százalékot tesz ki az FMCG-szektoron belül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >