A SPAR tovább növekedett 2009-ben
A SPAR 2009-ben tovább növelte forgalmát, a nehéz gazdasági körülmények ellenére teljesítette kitűzött céljait. A múlt évben terv szerint megvalósult a korábban átvett 177 Plus üzlet első körös átépítése SPAR üzletekké. Az arculatváltással a Plus márkanév eltűnt Magyarországról. Zöldmezős beruházással 2 INTERSPAR és 5 SPAR szupermarket épült a múlt évben, ezáltal a vállalat új munkahelyeket teremtett.
A SPAR-csoport éves konszolidált forgalma 2009-ben 397,3 milliárd forintot tett ki. Ez az összeg 6,2 százalékos növekedést jelent az előző évhez viszonyítva. A SPAR euróban számítva 1 469, 42 millió euró forgalmat ért el. Ezzel a pozitív eredménnyel a vállalat tovább növelte piaci részesedését, amely 14 százalékot tesz ki az FMCG-szektoron belül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >