A Spar több mint 1,2 milliárd forintból újította meg három vidéki áruházát
Több mint 1,2 milliárd forintból újabb üzleteit modernizálta a Spar Magyarország, ezúttal egy szántódi, egy szolnoki és egy harkányi szupermarket újult meg – közölte a társaság az MTI-vel csütörtökön.
A novemberben újranyitott egységek mindegyikébe környezetkímélő, energiatakarékos világítás- és hűtéstechnikát telepítettek.
A Spar korábbi közlése szerint a cég az idén összesen 90 millió eurót (mintegy 29,5 milliárd forint) fordít fejlesztésre, ebből két új üzletet (Tatán Interspar, a Duna Plázában Spar szupermarketet) nyitott, 14 üzletét pedig megújítja. A cég vezetőinek októberi bejelentése szerint a kiskereskedelmi üzletlánc jövőre is folytatja a terjeszkedést, és két új egységet nyit – Kaposváron egy Interspar hipermarketet, Törökbálinton pedig szupermarketet – összesen 7 milliárd forint ráfordítással.
A Spar csoporthoz 570 üzlet tartozik, ezen belül a franchise hálózatnak 188 tagja van. A vállalat mintegy 13 ezer dolgozót foglalkoztat.
A Spar Magyarország árbevétele tavaly 617,6 milliárd forint volt, 9,8 százalékkal több az előző évinél, a forgalom 25 százalékát a saját márkás termékek kereskedelme adta. A társaság 2018-as árbevételén belül a Regnum húsüzem forgalma elérte a 36,4 milliárd forintot, a franchise hálózaté pedig a 36 milliárdot. A társaság a múlt évben 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre, ebből hat új Spar áruház épült és 17 üzletet újítottak fel. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >