A SPAR Szerbiában léphet piacra
A SPAR az élelmiszer-kiskereskedelmi csoport, a Mercator S felvásárlása révén tervez a szerb piacra lépni. A terv feltehetőleg a tavalyi évben – az Agrokor körül kialakult helyzet közepette – vetődött fel először. Az Agrokor többségi tulajdonosának és legnagyobb hitelezőjének, az orosz Sberbanknak nem igazán áll érdekében a kiskereskedelmet továbbra is működtetni a Balkánon. Sajtóértesülések szerint a SPAR szerb piac iránti érdeklődését a vállalat expanziós és fejlesztési igazgatója is megerősítette. Brantušato azonban rámutatott, hogy a SPAR akkor lép a szerb piacra, ha már horvátországi jelenlétét stabilizálta, és hozzátette, hogy az Agrokorral kapcsolatos problémák befolyásolták a cég régiós terveit.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >