A SPAR minőséget ad a hűségért
A SPAR indított 2005-ben Magyarországon – elsőként a kereskedelmi láncok közül – exkluzív pontgyűjtő akciókat vásárlói számára. Azóta bebizonyosodott, hogy a vásárlók értékelik és várják a SPAR prémium minőségű termékeket kínáló hűségakcióit.
A vállalat júniustól stílusos Villeroy & Boch fürdőszobai termékekhez segíti a vevőket, rendkívül kedvezményes áron.
A 2010. június 10-től augusztus 18-ig tartó SPAR hűségakcióban minden 1000 Ft után 1 db hűségpontot kapnak a vásárlók, amelyet gyűjtő füzetben gyűjthetnek. Ha összegyűjtenek, és a füzetbe beragasztanak 12 illetve 24 db matricát, megvásárolhatják a 15-féle Villeroy & Boch fürdőszobai termék egyikét a feltüntetett kedvezményes áron. A korábbi hűségakcióktól eltérően a termékek ezúttal hűségpontok nélkül is megvásárolhatóak.
A pontgyűjtés most duplán megéri: a beváltott, névvel, címmel ellátott pontgyűjtő lappal automatikus a részvétel egy további nyereményjátékban, ahol Peugeot 308 CC személygépkocsi kerül kisorsolásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >