A SPAR megnyitotta Magyarország egyik legnagyobb kapacitású hidegkonyhai üzemét
Már több mint 100 áruházában kínál a SPAR friss szendvicseket és salátákat. Azért, hogy az élelmiszerlánc minden üzletét el tudják látni, a vállalat egy új üzemet épített Üllőn.
A SPAR Magyarország lépést tart a változó fogyasztói trendekkel, és alkalmazkodik a gyorsuló életmódhoz. Vásárlóinak szélesebb körű kiszolgálása, valamint a frissesség és kiváló minőség állandó biztosítása miatt döntött úgy a vállalat, hogy ezeket a kényelmi termékeket saját új, korszerű üzemegységében állítja össze a jövőben. Az 1,2 milliárd forintból épített, 1500 négyzetméteres üllői üzemet március végén adták át.
A legmagasabb élelmiszer-biztonsági követelményeknek megfelelő létesítmény két csomagolósorral kezdte meg működését. A vállalat üllői logisztikai központjának területén lévő SPAR enjoy. convenience üzemben a legmodernebb technológiával készülnek a hidegkonyhai élelmiszerek.
A hét öt napjára tervezett gyártás során – kezdetben – naponta 4 tonna majonézes saláta és 20 ezer szendvics kerül majd az üzletekbe innen. A jól ismert és kedvelt szalámis, rántott húsos vagy körözöttes szendvicsek mellett feltűnnek izgalmas újdonságok is, mint a hal nuggets-es, a tojáskrémes variáció vagy a görög perec. A saláták széles kínálatában az almás-sajtos-kukoricás, az erdélyi vagy a tabáni mellett természetesen megtalálható a klasszikus és népszerű franciasaláta is.
A vállalat rövid távú célja az, hogy minden SPAR, City SPAR és INTERSPAR áruházát ellássa az Üllőn készülő termékekkel. A fejlesztést a SPAR önerőből valósította meg. Az első fázis 50 munkahelyet teremtett, a második körös bővítés során további munkatársakat vesznek fel.A SPAR tervei szerint a növekvő gyártási kapacitás mellett 3 éven belül már 4 csomagolósoron készülnek a termékek az országos üzlethálózatnak.
A fejlesztési tervek között fontos helyen áll az enjoy. márkanévvel ellátott termékek választékának folyamatos, a vevői igényeknek megfelelő bővítése. A tervek szerint a convenience üzemben készülő szendvicsek és saláták mellett ezért olyan termékek is elérhetőek lesznek, mint a salátaöntetek, a hűtött levesek, italok és tortaszeletek, valamint a kávék, a húskészítmények, a pékáruk, a sushik, illetve a probiotikus joghurtitalok. Ezen termékkategóriák bevezetésének oka a megváltozott fogyasztási szokásokban keresendő, ugyanis manapság egyre nő az igény a gyors és kényelmes étkezési lehetőségek iránt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >