A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első üzletét 1991-ben nyitotta Tatán. Azóta az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatává nőtte ki magát, jelenleg 652 üzlettel rendelkezik országszerte. Ezeknek közel fele franchise rendszerben, magyar kiskereskedők tulajdonában működik. A SPAR Magyarország több mint 17 ezer munkavállalóval az egyik legnagyobb hazai foglalkoztató.
A SPAR és a KMÉ-védjegy
A vállalat számára kiemelten fontos a minőség és a hazai beszállítókkal való együttműködés.
„Az élelmiszertermékek beszerzése során 91%-ban hazai beszerzési forrásokra támaszkodunk”
– hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország 2020-ban szerezte meg először a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Azóta már 6 termékük viseli büszkén ezt az elismerést, amely a minőség egyik legfontosabb garanciája hazánkban.
Hazai beszállítók és sikeres együttműködések
A SPAR Magyarország hazai beszállítókkal történő közös munkájának egyik példája a Szarvasi Mozzarella Kft.-vel való sikeres együttműködés, amelynek eredményeként az S-Budget Mascarpone megszerezte a KMÉ-védjegyet.
„Nemcsak megszerezni, hanem megtartani is fontos a védjegyet. Rendszeres élelmiszerbiztonsági tesztek, önellenőrzési rendszerek és mikrobiológiai vizsgálatok biztosítják a minőséget”
– mondta Maczelka Márk.
Miért érdemes pályázni a KMÉ-védjegyre?
A SPAR Magyarország tapasztalatai szerint a KMÉ-védjegy jelentős előnyt biztosít a fogyasztók számára, mivel növeli a termékekbe vetett bizalmat.
„A vásárlói visszajelzések alapján a védjegy megléte segíti a döntéshozatalt, és erősíti a termék és a gyártó iránti bizalmat”
– tette hozzá Maczelka Márk.
A védjegy elnyerése nemcsak piaci előnyt jelent, hanem lehetőséget ad arra is, hogy a gyártók tovább fejlesszék minőségbiztosítási rendszereiket, hiszen a háttérben zajló ellenőrzési folyamatok ezt segítik elő.
Bővülő kínálat – a jövő tervei
A SPAR Magyarország célja, hogy a jövőben tovább növelje a KMÉ-védjeggyel rendelkező termékek számát. A beszerzési csapat folyamatosan dolgozik a gyártópartnerekkel azon, hogy minél több termék feleljen meg a szigorú minőségi követelményeknek.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >