A SPAR lett „Az év magyar árukért elkötelezett kereskedője”
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 2009. november 27- én elnyerte a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Az év magyar árukért elkötelezett kereskedőjének” díját a Progresszív Magazin Szakmai versenyén.
A díj odaítélésére nem pályázat által, hanem a hazai beszállítók körében végzett titkos szavazás alapján került sor.
A SPAR alapfilozófiája, hogy a forgalmazott teljes termék-szortimentben a megbízható, kiváló minőségű magyar termékeket részesíti előnyben.
„Örülünk, hogy a szakma is felismerte pozitív törekvéseinket, és munkánkat ezzel a megtisztelő díjjal értékeli. A vásárlói szempontokat előtérbe állítva tudjuk azt, hogy vevőink a magyar termékeket preferálják, ezért kommunikációnkban mindent megteszünk a hazai termékek népszerűsítése érdekében. A SPAR-nál közel 15 000 magyar munkatárs, magyar menedzsment dolgozik, és mivel a vásárlók igényeit kell szem előtt tartani, így a SPAR számára a legfontosabb szempont, hogy a termékválaszték is a hazai fogyasztói igényekre, hazai gyártókra, hazai termelőkre épüljön. Köszönjük kiváló Beszállítóinknak, a Magyar Termék Nonprofit Kft.-nek, és a Progresszív Magazinnak azt, hogy ezzel a díjjal elismerik a magyar termékek népszerűsítéséért tett erőfeszítéseinket" – nyilatkozta Feiner Péter, a SPAR Igazgatóságának elnöke.
A SPAR az etikus és felelős vállalati magatartás jegyében az érintettekkel, így a beszállítókkal, a gyártókkal és a termelőkkel is korrekt, kiszámítható partneri és üzleti viszonyt tart fenn. A vállalat a jövőben is követi alapfilozófiáját, elkötelezett a magyar termékek forgalmazása iránt, így méltán nyerte el „Az év magyar árukért elkötelezett kereskedőjének" díját.
A díjat a SPAR megosztva kapta egy másik kereskedelmi lánccal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >