A SPAR kapta az először átadott Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
Első alkalommal adták át a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, az elismeréssel az egészséges és biztonságos magyar termékek piacra juttatását ismerik el, amelyet a SPAR Magyarország Kft.-nek ítéltek – fogalmazott az Agrárminisztérium parlamenti államtitkára szerdán, Tapolcán.
Farkas Sándor a négynapos élelmiszerkereskedelmi konferencia második napján megrendezett díjátadó ünnepségen azt hangsúlyozta, hogy a magyar mezőgazdasági termelésben meglévő mintegy 40 százalékos tartalék kiaknázható lenne, ha „az üzleti szemléletet a termelői oldalhoz közelítenék”, azaz kihasználnák a piaci szereplők közötti együttműködés lehetőségét, valamint megjelenne a gazdálkodásban a digitalizáció, a robotika és a precíziós gazdálkodás.
Ennek eredményeként mintegy 25-30 millió ember számára lenne képes élelmiszert termelni a magyar mezőgazdaság szemben a mai 15 millióval.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin által alapított Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján ítélték oda a hazai termékek népszerűsítéséért, értékesítéséért végzett munkáért – fogalmazott a díjátadó ünnepségen Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Mint mondta, 12 üzletlánc vett részt a versenyen. A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjjal járó kézzel készített kerámiaszobrot, Karsay Judit munkáját, a SPAR Magyarország Kft. érdemelte ki, a második helyezett az Auchan Retail Magyarország Kft., a harmadik a Metro Kereskedelmi Kft. lett.
A rendezvényt hagyományteremtő szándékkal hívták életre és a jövőben még nagyobb versenyzői aktivitásra számítanak – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >