Többmilliárdos befektetéssel modernizálta hálózatát a SPAR 2015-ben
Újabb négy áruházát újította fel a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Ezzel tizenháromra nőtt az idén modernizált üzletek száma. A vállalat több mint 3 milliárd forintot költött a vásárlói elégedettség növelésére, a termékkínálat szélesítésére, valamint a költséghatékonyabb működtetés érdekében elvégzett fejlesztésekre.
Az osztrák családi tulajdonban lévő kiskereskedelmi lánc áruház-modernizációs programjával is bizonyította elkötelezettségét a magyarországi kereskedelmi egységek fejlesztése iránt. A Pest megyei Abonyban 95 millió, Debrecenben 240 millió, a budapesti Pesti úti egység esetében 540 millió, míg Veszprémben 106 millió forintot költött a rekonstrukcióra.
A vidéki városok üzleteiben a költséghatékony szemlélettel felújított eladótérbe újdonságként csemege-, sajt- és húspultok kerültek be és a frissen sütött pékáru is a kínálat részét képezi mostantól. Ezen felül új bútorzatot kaptak a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegek, valamint a csemegepult is. A belső tereket modern burkolatokkal tették barátságosabbá, a teljes világítást pedig LED-izzókra cserélték.
A fővárosi Pesti úton a teljes épület korszerűsítésre került, nyílászárókat cseréltek és felújították a homlokzatot is. Új hűtéstechnikai, gépészeti és elektromos megoldásokat építettek be, a padlófűtési rendszert pedig hővisszanyeréses technológia támogatja. Ebben az áruházban a frissen készült ételeket is kínáló szolgáltatás, a toGo is megtalálható.
Abonyban, Veszprémben és Budapesten december 3-án, Debrecenben pedig december 10-én nyitották meg kapuikat a felújított SPAR áruházak. A rekonstrukcióról mind a fővárosi, mind a vidéki településeken működő áruházak esetében a környező kereslet érezhető növekedése miatt döntött a SPAR Magyarország.
Az üzletek elérhetősége és nyitva tartása:
1173, Budapest, Pesti út 169.
8200, Veszprém, Cholnoky Jenő utca 16.
2740, Abony, Ceglédi út 8.
4032, Debrecen, Nagy Lajos király tér 1-3.
H-Szo: 6:30 – 21:00
Kapcsolódó cikkeink
INTERSPAR – stabilitás és minőség 30 éve
Az INTERSPAR 30 éves jubileuma nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >