Többmilliárdos befektetéssel modernizálta hálózatát a SPAR 2015-ben
Újabb négy áruházát újította fel a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Ezzel tizenháromra nőtt az idén modernizált üzletek száma. A vállalat több mint 3 milliárd forintot költött a vásárlói elégedettség növelésére, a termékkínálat szélesítésére, valamint a költséghatékonyabb működtetés érdekében elvégzett fejlesztésekre.
Az osztrák családi tulajdonban lévő kiskereskedelmi lánc áruház-modernizációs programjával is bizonyította elkötelezettségét a magyarországi kereskedelmi egységek fejlesztése iránt. A Pest megyei Abonyban 95 millió, Debrecenben 240 millió, a budapesti Pesti úti egység esetében 540 millió, míg Veszprémben 106 millió forintot költött a rekonstrukcióra.
A vidéki városok üzleteiben a költséghatékony szemlélettel felújított eladótérbe újdonságként csemege-, sajt- és húspultok kerültek be és a frissen sütött pékáru is a kínálat részét képezi mostantól. Ezen felül új bútorzatot kaptak a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegek, valamint a csemegepult is. A belső tereket modern burkolatokkal tették barátságosabbá, a teljes világítást pedig LED-izzókra cserélték.
A fővárosi Pesti úton a teljes épület korszerűsítésre került, nyílászárókat cseréltek és felújították a homlokzatot is. Új hűtéstechnikai, gépészeti és elektromos megoldásokat építettek be, a padlófűtési rendszert pedig hővisszanyeréses technológia támogatja. Ebben az áruházban a frissen készült ételeket is kínáló szolgáltatás, a toGo is megtalálható.
Abonyban, Veszprémben és Budapesten december 3-án, Debrecenben pedig december 10-én nyitották meg kapuikat a felújított SPAR áruházak. A rekonstrukcióról mind a fővárosi, mind a vidéki településeken működő áruházak esetében a környező kereslet érezhető növekedése miatt döntött a SPAR Magyarország.
Az üzletek elérhetősége és nyitva tartása:
1173, Budapest, Pesti út 169.
8200, Veszprém, Cholnoky Jenő utca 16.
2740, Abony, Ceglédi út 8.
4032, Debrecen, Nagy Lajos király tér 1-3.
H-Szo: 6:30 – 21:00
Kapcsolódó cikkeink
10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >