A SPAR is a magyar dinnye fogyasztása mellett kampányolt

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 08. 22. 10:52

A SPAR évek óta elkötelezett a magyar termékek, a magyar gazdálkodók iránt, áruválasztékában döntően hazai áruk találhatóak. Az elmúlt években a vállalatnak több olyan kezdeményezése és kampánya is volt, melyek a magyar termelőkkel, gyártókkal, érdekképviseleti szervezetekkel való együttműködés alapján a magyar termékek fontosságát hangsúlyozták és hazai áruk vásárlására ösztönöztek.

Az idei dinnyeszezonban a Magyar Dinnyeszövetség a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal (FruitVeB) karöltve, és az Agrármarketing Centrum támogatásával kampányt indított a gyümölcs népszerűsítésére belföldön. Ennek keretében július közepétől augusztus végéig áruházi kóstoltatásokkal ösztönzik a magyar dinnye vásárlását. Emellett rádióban, televízióban és óriásplakátokon is propagálják a hazai dinnyét. A kampány célja a belföldi dinnyefogyasztási szezon meghosszabbítása.

A kezdeményezéshez csatlakozott a magyar áruk forgalmazása iránt elkötelezett SPAR Magyarország Kft. is. A cégcsoport öt budapesti és öt Balaton környéki üzletében kóstoltatta az ízletes magyar gyümölcsöt a vásárlók legnagyobb örömére.

E kampánytól függetlenül is a vállalat a dinnyeszezon indulásakor 13 SPAR és két Kaiser's szupermarketjében kóstoltatta két különlegesnek számító, magyar termelőktől származó termékét, a sárgahúsú és a már évek óta forgalmazott SPAR magnélküli görögdinnyét, melyek a hazai üzletláncok közül kizárólag a SPAR áruházaiban voltak kaphatóak. Sokan ismerkedtek az új fajtákkal, s népszerűségük azok vásárlásában is megmutatkozott.

Kapcsolódó cikkeink