A SPAR egész éves kampányba kezd a magyar termékekért
Éves kampányt indít 'A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!' szlogennel a SPAR Magyarország. A kereskedelmi láncok a magyar termékek növekvő népszerűségére válaszul döntött a hazai áruk promóciója mellett.
A kampány során magyar gyártók és beszállítók minőségi, hazai termékeit népszerűsítik. A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk, 2008-ban például az Agrármarketing Centrummal közösen indítottak kampányt a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.
A most indult éves kampányban TV-reklámokat, óriásplakátokat és szórólapokat szentel a lánc a magyar termékeknek. Az első, 2010. február 4-én indult akcióban a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbászt reklámozta a SPAR – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >