A SPAR egész éves kampányba kezd a magyar termékekért
Éves kampányt indít 'A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!' szlogennel a SPAR Magyarország. A kereskedelmi láncok a magyar termékek növekvő népszerűségére válaszul döntött a hazai áruk promóciója mellett.
A kampány során magyar gyártók és beszállítók minőségi, hazai termékeit népszerűsítik. A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk, 2008-ban például az Agrármarketing Centrummal közösen indítottak kampányt a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.
A most indult éves kampányban TV-reklámokat, óriásplakátokat és szórólapokat szentel a lánc a magyar termékeknek. Az első, 2010. február 4-én indult akcióban a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbászt reklámozta a SPAR – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >