A SPAR egész éves kampányba kezd a magyar termékekért
Éves kampányt indít 'A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!' szlogennel a SPAR Magyarország. A kereskedelmi láncok a magyar termékek növekvő népszerűségére válaszul döntött a hazai áruk promóciója mellett.
A kampány során magyar gyártók és beszállítók minőségi, hazai termékeit népszerűsítik. A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk, 2008-ban például az Agrármarketing Centrummal közösen indítottak kampányt a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.
A most indult éves kampányban TV-reklámokat, óriásplakátokat és szórólapokat szentel a lánc a magyar termékeknek. Az első, 2010. február 4-én indult akcióban a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbászt reklámozta a SPAR – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >