A SPAR egész éves kampányba kezd a magyar termékekért
Éves kampányt indít 'A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!' szlogennel a SPAR Magyarország. A kereskedelmi láncok a magyar termékek növekvő népszerűségére válaszul döntött a hazai áruk promóciója mellett.
A kampány során magyar gyártók és beszállítók minőségi, hazai termékeit népszerűsítik. A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk, 2008-ban például az Agrármarketing Centrummal közösen indítottak kampányt a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.
A most indult éves kampányban TV-reklámokat, óriásplakátokat és szórólapokat szentel a lánc a magyar termékeknek. Az első, 2010. február 4-én indult akcióban a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbászt reklámozta a SPAR – írja a marketinginfo.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
