A SPAR egész éves kampányba kezd a magyar termékekért
Éves kampányt indít 'A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!' szlogennel a SPAR Magyarország. A kereskedelmi láncok a magyar termékek növekvő népszerűségére válaszul döntött a hazai áruk promóciója mellett.
A kampány során magyar gyártók és beszállítók minőségi, hazai termékeit népszerűsítik. A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk, 2008-ban például az Agrármarketing Centrummal közösen indítottak kampányt a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.
A most indult éves kampányban TV-reklámokat, óriásplakátokat és szórólapokat szentel a lánc a magyar termékeknek. Az első, 2010. február 4-én indult akcióban a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbászt reklámozta a SPAR – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >