A SPAR dubai csoki ízű fagylaltja lett a legújabb magyar exporttermék

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 10. 08. 11:35
🎧 Hallgasd a cikket:

A SPAR Régiók Kincsei programja új mérföldkőhöz érkezett: elindultak Horvátországba és Szlovéniába az első szállítmányok a SPAR saját márkás Dubai csokoládés jégkrémből. A különleges fagylaltot egy magyar kisvállalkozás, a Bocco Doro készíti.

A dubai csokoládé stílusú fagylaltot a nemzetközi trendek ihlették, a receptúra kialakítása hosszú kísérletezéssel zajlott a SPAR Magyarország és a Bocco Doro együttműködésében. Ennek eredményeként sikerült megalkotni egy olyan jégkrémet, amely a lehető leghűebben adja vissza az eredeti ízélményt. A termék a kézműves jelleg gondosságát ötvözi a professzionális gyártástechnológiával, így olyan prémium minőséget képvisel, amely megkülönbözteti a versenytársaktól.

A Bocco Doro fagylaltjai 2023-ban jelentek meg először a SPAR Régiók Kincsei programjában. A vásárlói érdeklődés gyors növekedése hamarosan bővítést tett szükségessé, és az együttműködés a termékfejlesztésben is egyre szorosabbá vált. A Dubai csokoládés jégkrém a fogyasztói igényekre adott válaszként született, és a hazai siker után immár nemzetközi szinten is bizonyíthat. A mostani export különlegessége, hogy első alkalommal kerül egy Régiók Kincsei beszállító terméke külföldre. Horvátország mellett pedig a szlovén SPAR hálózatban is megkezdődik a bevezetés. Magyarországon a termék már elérhető a SPAR országos hálózatában.

„A SPAR Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a hazai beszállítók fejlődését és piacra jutását támogassa. A Dubai csokoládés jégkrém exportja nemcsak egy újabb siker a Régiók Kincsei program történetében, hanem inspiráció is a többi partner számára. Ez a projekt bizonyítja, hogy egy kreatív, magas minőségű magyar termék akár a külpiacokon is megállja a helyét”

– hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A vállalat az elmúlt években dinamikusan növelte hálózaton belüli exporttevékenységét, amelynek keretében több mint 3 ezer tonna saját márkás termék – köztük mirelit áruk, sajtok, lekvárok, zöldségkonzervek és növényi alapú élelmiszerek – jutott el Ausztria, Horvátország és Szlovénia SPAR áruházaiba Magyarországról. A Régiók Kincsei program hozzájárul ahhoz, hogy a hazai partnerek szélesebb vásárlói körhöz jussanak el Magyarországon, ami adott esetben akár export-együttműködésekhez is elvezethet. A Dubai csokoládés jégkrém sikere azt jelzi, hogy a magyar kisvállalkozások számára is egyre szélesebb körben nyílnak meg üzleti lehetőségek.

Kapcsolódó cikkeink