A SPAR Drive-In átvétellel teszi kényelmesebbé a nyaralást
A legforgalmasabb idegenforgalmi településeken, a nyaralási szezonban időszakosan, a vásárlói elvárásokat szem előtt tartva két hipermarkettel és nyolc szupermarkettel növelte azoknak az egységeknek a számát a SPAR Magyarország, ahol internetes bevásárlási lehetőséget biztosít. A Balaton és a Tisza-tó partján, történelmi és fürdővárosokban, a legfrekventáltabb üdülőhelyeken is elérhető az online vásárlás és a Drive-In átvétel szolgáltatása.
„Vállalatunk a nagy vásárlói érdeklődésre és a szolgáltatás sikerére való tekintettel népszerű üdülőövezeti áruházakkal bővítette ki szezonálisan a SPAR Drive-In szolgáltatásba bevont üzletek körét. Az érintett településeken és vonzáskörzetükben a nyári szezonban a vendégforgalom miatt szinte megduplázódik a lakosság száma, áruházláncunk pedig szeretne a vevői igényeknek minél teljesebben megfelelni, hogy a vásárlóknak a kiemelt üdülőtérségekben is rendelkezésre álljanak azok a szolgáltatásokat, melyeket a hétköznapokban megszoktak és megszerettek. A SPAR kijelölt két hipermarketében és nyolc szupermarketében az online shop Drive-In modern vásárlási lehetőségét ugyanolyan minőségben és feltételekkel vehetik igénybe, mint bárhol máshol”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az új szolgáltatás előnyeit a legforgalmasabb turistaidényben szezonálisan a keszthelyi és veszprémi INTERSPAR hipermarket és nyolc – balatonfüredi, balatonboglári, szántódi, tapolcai, egri, hajdúszoboszlói, sárvári és tiszafüredi – szupermarket környékén élők és pihenők vehetik igénybe. Ők is, mint a SPAR online shop és Drive-In szolgáltatást már – közel 2,3 millióan – használók hétfőtől szombatig a rendelkezésre álló kétórás idősávokból választva rendelhetnek, amelyet online bankkártyával vagy az átvételi helyszínen bankkártyával fizethetnek ki.
Az összeállított csomagokat az áruházak oldalánál kijelölt parkolóhelyeken tudják átvenni, ahol „Online bevásárlás átvétele” feliratú táblák nyújtanak útba igazítást. Az ott található kaputelefonokon kell bejelentkezni és közölni, milyen néven történt a megrendelés, ezt követően viszik a kollégák a vevőknek a kért termékeket papírtáskákban. A webshopos vásárlók a www.spar.hu/onlineshop oldalon az „Áruházi átvétel” lehetőséget választva a legördülő menüben találják meg az új átvételi helyszíneket.
A vállalat közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára 2019-ben a SPAR online shopot. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a webshopos munkatársai létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés.
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >