A SPAR Drive-In átvétellel teszi kényelmesebbé a nyaralást
A legforgalmasabb idegenforgalmi településeken, a nyaralási szezonban időszakosan, a vásárlói elvárásokat szem előtt tartva két hipermarkettel és nyolc szupermarkettel növelte azoknak az egységeknek a számát a SPAR Magyarország, ahol internetes bevásárlási lehetőséget biztosít. A Balaton és a Tisza-tó partján, történelmi és fürdővárosokban, a legfrekventáltabb üdülőhelyeken is elérhető az online vásárlás és a Drive-In átvétel szolgáltatása.
„Vállalatunk a nagy vásárlói érdeklődésre és a szolgáltatás sikerére való tekintettel népszerű üdülőövezeti áruházakkal bővítette ki szezonálisan a SPAR Drive-In szolgáltatásba bevont üzletek körét. Az érintett településeken és vonzáskörzetükben a nyári szezonban a vendégforgalom miatt szinte megduplázódik a lakosság száma, áruházláncunk pedig szeretne a vevői igényeknek minél teljesebben megfelelni, hogy a vásárlóknak a kiemelt üdülőtérségekben is rendelkezésre álljanak azok a szolgáltatásokat, melyeket a hétköznapokban megszoktak és megszerettek. A SPAR kijelölt két hipermarketében és nyolc szupermarketében az online shop Drive-In modern vásárlási lehetőségét ugyanolyan minőségben és feltételekkel vehetik igénybe, mint bárhol máshol”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az új szolgáltatás előnyeit a legforgalmasabb turistaidényben szezonálisan a keszthelyi és veszprémi INTERSPAR hipermarket és nyolc – balatonfüredi, balatonboglári, szántódi, tapolcai, egri, hajdúszoboszlói, sárvári és tiszafüredi – szupermarket környékén élők és pihenők vehetik igénybe. Ők is, mint a SPAR online shop és Drive-In szolgáltatást már – közel 2,3 millióan – használók hétfőtől szombatig a rendelkezésre álló kétórás idősávokból választva rendelhetnek, amelyet online bankkártyával vagy az átvételi helyszínen bankkártyával fizethetnek ki.
Az összeállított csomagokat az áruházak oldalánál kijelölt parkolóhelyeken tudják átvenni, ahol „Online bevásárlás átvétele” feliratú táblák nyújtanak útba igazítást. Az ott található kaputelefonokon kell bejelentkezni és közölni, milyen néven történt a megrendelés, ezt követően viszik a kollégák a vevőknek a kért termékeket papírtáskákban. A webshopos vásárlók a www.spar.hu/onlineshop oldalon az „Áruházi átvétel” lehetőséget választva a legördülő menüben találják meg az új átvételi helyszíneket.
A vállalat közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára 2019-ben a SPAR online shopot. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a webshopos munkatársai létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >