A SPAR Drive-In átvétellel teszi kényelmesebbé a nyaralást
A legforgalmasabb idegenforgalmi településeken, a nyaralási szezonban időszakosan, a vásárlói elvárásokat szem előtt tartva két hipermarkettel és nyolc szupermarkettel növelte azoknak az egységeknek a számát a SPAR Magyarország, ahol internetes bevásárlási lehetőséget biztosít. A Balaton és a Tisza-tó partján, történelmi és fürdővárosokban, a legfrekventáltabb üdülőhelyeken is elérhető az online vásárlás és a Drive-In átvétel szolgáltatása.
„Vállalatunk a nagy vásárlói érdeklődésre és a szolgáltatás sikerére való tekintettel népszerű üdülőövezeti áruházakkal bővítette ki szezonálisan a SPAR Drive-In szolgáltatásba bevont üzletek körét. Az érintett településeken és vonzáskörzetükben a nyári szezonban a vendégforgalom miatt szinte megduplázódik a lakosság száma, áruházláncunk pedig szeretne a vevői igényeknek minél teljesebben megfelelni, hogy a vásárlóknak a kiemelt üdülőtérségekben is rendelkezésre álljanak azok a szolgáltatásokat, melyeket a hétköznapokban megszoktak és megszerettek. A SPAR kijelölt két hipermarketében és nyolc szupermarketében az online shop Drive-In modern vásárlási lehetőségét ugyanolyan minőségben és feltételekkel vehetik igénybe, mint bárhol máshol”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az új szolgáltatás előnyeit a legforgalmasabb turistaidényben szezonálisan a keszthelyi és veszprémi INTERSPAR hipermarket és nyolc – balatonfüredi, balatonboglári, szántódi, tapolcai, egri, hajdúszoboszlói, sárvári és tiszafüredi – szupermarket környékén élők és pihenők vehetik igénybe. Ők is, mint a SPAR online shop és Drive-In szolgáltatást már – közel 2,3 millióan – használók hétfőtől szombatig a rendelkezésre álló kétórás idősávokból választva rendelhetnek, amelyet online bankkártyával vagy az átvételi helyszínen bankkártyával fizethetnek ki.
Az összeállított csomagokat az áruházak oldalánál kijelölt parkolóhelyeken tudják átvenni, ahol „Online bevásárlás átvétele” feliratú táblák nyújtanak útba igazítást. Az ott található kaputelefonokon kell bejelentkezni és közölni, milyen néven történt a megrendelés, ezt követően viszik a kollégák a vevőknek a kért termékeket papírtáskákban. A webshopos vásárlók a www.spar.hu/onlineshop oldalon az „Áruházi átvétel” lehetőséget választva a legördülő menüben találják meg az új átvételi helyszíneket.
A vállalat közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára 2019-ben a SPAR online shopot. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a webshopos munkatársai létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >