A SPAR-csoport 150 áruházában kóstoltatással is népszerűsítik a magyar dinnyét
A magyar dinnye fogyasztását támogató, múlt héten indult kampány részeként áruházi kóstoltatások kezdődnek a SPAR hálózatában. A népszerűsítő kampány ünnepélyes nyitóeseményét megtisztelte jelenlétével Dr. Kardeván Endre, a Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkára is.
A Vidékfejlesztési Minisztérium, a Magyarországi Dinnyetermelők Szövetsége, valamint a Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet közötti egyeztetés értelmében, a magyar dinnye népszerűsítését szolgáló kampány része az áruházi dinnyekóstoltatás is, melynek SPAR-hálózaton belüli, tájékoztatóval egybekötött ünnepélyes kezdetére 2012. július 18-án reggel, a budapesti Allee Bevásárlóközpontban lévő INTERSPAR áruházban került sor.
Az eseményen részt vett Dr. Kardeván Endre, a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára, valamint Dr. Mártonffy Béla, a Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet elnöke is.
Dr. Kardeván Endre beszédében a magyar dinnye fogyasztásának népszerűsítése mellett a tisztességes kereskedőket támogató folyamatos és szigorú hatósági ellenőrzések fontosságát hangsúlyozta. A SPAR-csoport áruházaiban a vásárlók kosaraiba garantáltan a származási jelölésnek megfelelő magyar dinnye kerül.
A népszerűsítő kampány részeként július 20-án és 21-én a SPAR országosan 150 üzletében kóstoltatást szervez az ízletes gyümölcsből, melynek hagyományos és magnélküli fajtái is kaphatók a SPAR hálózatában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >