A SPAR bejelentette Árstop Extra Promócióját
A vállalat nemrég bejelentette az Árstop Extra Promócióját, amelynek keretében a közkedvelt termékek árait március végéig rögzítették.
A SPAR kezdeményezése azt jelenti, hogy a vásárlók mostantól háromszáz népszerű termék árából nem kell aggódniuk, hiszen azokat a vállalat rögzítette ebben az időszakban. Ez lehetőséget teremt a fogyasztóknak arra, hogy előre tervezhessék kiadásaikat és nyugodtan vásárolhassanak a kijelölt termékekből.
Az új promócióval párhuzamosan a SPAR egy másik vonalat is bemutatott, melyet az év elejétől alkalmaznak az áruházakban. A SPAR akciós újságja immár kibővített tartalommal jelentkezik, hetente közel 1000 akciós ajánlattal várva az ügyfeleket. Ez lehetővé teszi, hogy a vásárlók széles választékban találjanak akciós termékeket, és így még nagyobb mértékű megtakarítást érjenek el.
Az új akciós szórólap is kiemelkedik a piacon, hiszen két vagy több kijelölt termék vásárlása esetén a második termékre akár 70 százalékos kedvezményt is kaphatnak a vásárlók. Ez a nagyfokú kedvezmény lehetővé teszi a SPAR ügyfeleinek, hogy minőségi élelmiszerekhez jussanak még pénztárcabarát áron.
A SPAR Magyarország ezekkel az új kezdeményezéseivel tovább erősíti elkötelezettségét a vásárlók elégedettsége és a pénztárcabarát vásárlási lehetőségek iránt. A vállalat folyamatosan keresi a módját annak, hogy versenyképes ajánlatokkal és kedvezményekkel szolgáljon a vásárlóknak, miközben magas minőségű élelmiszereket kínál az üzleteiben. A SPAR így továbbra is az egyik elsőszámú választás marad azoknak, akik szeretnének okosan vásárolni és minőségi élelmiszereket kapni a pénzükért.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >