A SPAR bejelentette Árstop Extra Promócióját
A vállalat nemrég bejelentette az Árstop Extra Promócióját, amelynek keretében a közkedvelt termékek árait március végéig rögzítették.
A SPAR kezdeményezése azt jelenti, hogy a vásárlók mostantól háromszáz népszerű termék árából nem kell aggódniuk, hiszen azokat a vállalat rögzítette ebben az időszakban. Ez lehetőséget teremt a fogyasztóknak arra, hogy előre tervezhessék kiadásaikat és nyugodtan vásárolhassanak a kijelölt termékekből.
Az új promócióval párhuzamosan a SPAR egy másik vonalat is bemutatott, melyet az év elejétől alkalmaznak az áruházakban. A SPAR akciós újságja immár kibővített tartalommal jelentkezik, hetente közel 1000 akciós ajánlattal várva az ügyfeleket. Ez lehetővé teszi, hogy a vásárlók széles választékban találjanak akciós termékeket, és így még nagyobb mértékű megtakarítást érjenek el.
Az új akciós szórólap is kiemelkedik a piacon, hiszen két vagy több kijelölt termék vásárlása esetén a második termékre akár 70 százalékos kedvezményt is kaphatnak a vásárlók. Ez a nagyfokú kedvezmény lehetővé teszi a SPAR ügyfeleinek, hogy minőségi élelmiszerekhez jussanak még pénztárcabarát áron.
A SPAR Magyarország ezekkel az új kezdeményezéseivel tovább erősíti elkötelezettségét a vásárlók elégedettsége és a pénztárcabarát vásárlási lehetőségek iránt. A vállalat folyamatosan keresi a módját annak, hogy versenyképes ajánlatokkal és kedvezményekkel szolgáljon a vásárlóknak, miközben magas minőségű élelmiszereket kínál az üzleteiben. A SPAR így továbbra is az egyik elsőszámú választás marad azoknak, akik szeretnének okosan vásárolni és minőségi élelmiszereket kapni a pénzükért.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >