A SPAR Austria lett a 2025-ös sívilágbajnokság főszponzora
A SPAR Austria bejelentette, hogy a 2025-ös Saalbachban megrendezésre kerülő alpesi sí-világbajnokság hivatalos főszponzora lett.
Az együttműködés a kereskedő és az Osztrák Sí Szövetség (ÖSV) hosszú távú partnerségére épít, és a síelés, valamint az aktív életmód népszerűsítése iránti elkötelezettségüket tükrözi.
A síelés és tudatos életmód összekapcsolása
A 2025. február 4. és 16. között Saalbach Hinterglemmben megrendezésre kerülő világbajnokságon 60 ország több mint 600 sportolója, valamint a síelés iránt rajongók ezrei vesznek részt. A SPAR Austria főszponzorként hangsúlyozza a sportág iránti elkötelezettségét. Markus Kaser, a SPAR igazgatótanácsának tagja úgy véli, az olyan országokban, mint Ausztria, Olaszország, Szlovénia vagy Horvátország, a síelés nem csupán sport, hanem életérzés. Az olyan sícsillagok, mint Marco Schwarz, generációkat motiválnak az aktív életmódra. Ezért a világbajnokság tökéletesen illeszkedik a SPAR Naturpur bio márkához.
#GENUSSVERRÜCKT turné és nyereményjáték
A rendezvényre készülve a SPAR Natur*pur Kaiserschmarrn Roadshow Ausztria-szerte népszerűsíti a síeléshez kapcsolódó élményeket. A különleges roadshow egy hatalmas császármorzsa-serpenyő formájú SPAR Natur*pur standdal járja be az országot, emlékezetes gasztronómiai pillanatokat teremtve.
A rajongók 25 x 2 VIP csomagot nyerhetnek, amely tartalmazza a világbajnokságra szóló belépőket és egyéjszakás szálláslehetőséget Saalbachban. Ez egyedülálló lehetőség arra, hogy a szurkolók testközelből tapasztalják meg a világbajnokság hangulatát.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >A SPAR Slovenia a YouSea Institute-tal gondoskodik a tengerpart tisztaságáról
A SPAR Szlovénia a YouSea Intézettel közösen nagyszabású tengerparti takarító…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >