A SPAR Austria lett a 2025-ös sívilágbajnokság főszponzora
A SPAR Austria bejelentette, hogy a 2025-ös Saalbachban megrendezésre kerülő alpesi sí-világbajnokság hivatalos főszponzora lett.
Az együttműködés a kereskedő és az Osztrák Sí Szövetség (ÖSV) hosszú távú partnerségére épít, és a síelés, valamint az aktív életmód népszerűsítése iránti elkötelezettségüket tükrözi.
A síelés és tudatos életmód összekapcsolása
A 2025. február 4. és 16. között Saalbach Hinterglemmben megrendezésre kerülő világbajnokságon 60 ország több mint 600 sportolója, valamint a síelés iránt rajongók ezrei vesznek részt. A SPAR Austria főszponzorként hangsúlyozza a sportág iránti elkötelezettségét. Markus Kaser, a SPAR igazgatótanácsának tagja úgy véli, az olyan országokban, mint Ausztria, Olaszország, Szlovénia vagy Horvátország, a síelés nem csupán sport, hanem életérzés. Az olyan sícsillagok, mint Marco Schwarz, generációkat motiválnak az aktív életmódra. Ezért a világbajnokság tökéletesen illeszkedik a SPAR Naturpur bio márkához.
#GENUSSVERRÜCKT turné és nyereményjáték
A rendezvényre készülve a SPAR Natur*pur Kaiserschmarrn Roadshow Ausztria-szerte népszerűsíti a síeléshez kapcsolódó élményeket. A különleges roadshow egy hatalmas császármorzsa-serpenyő formájú SPAR Natur*pur standdal járja be az országot, emlékezetes gasztronómiai pillanatokat teremtve.
A rajongók 25 x 2 VIP csomagot nyerhetnek, amely tartalmazza a világbajnokságra szóló belépőket és egyéjszakás szálláslehetőséget Saalbachban. Ez egyedülálló lehetőség arra, hogy a szurkolók testközelből tapasztalják meg a világbajnokság hangulatát.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >