Mennyiségi korlátozásokat vezet be a SPAR
A Spar mennyiségi korlátozásokat vezet be Magyarországon – tette közzé az üzletlánc szerdán a honlapján.
Mint írják, a társaság a kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel számos, rendkívüli intézkedést hozott annak érdekében, hogy a lakosság élelmiszerellátása folyamatos és kiegyensúlyozott legyen. Így mennyiségi korlátozásokat vezettek be, hogy minden vásárló élelmiszerhez juthasson: a lédig termékek esetében termékenként 5 kilogramm, a darabban értékesített termékek esetében termékenként 10 darab vásárolható. A mennyiségi korlátozások az áruházakra és a Spar online shopra is vonatkoznak.
Tájékoztatnak arról is, hogy a március 17-től leadott megrendelések kifizetése kizárólag előre, online lehetséges. A cég ezzel a lépéssel szeretné csökkenteni kiszállító munkatársai és a vásárlók közötti kontaktus idejét. A döntés a már korábban leadott megrendelésekre nem vonatkozik, azok kifizetése a vásárlók által korábban meghatározott módon történik.
Azt is kérik, hogy a megrendelők az elektronikus kereskedelemben rendelésük leadásakor jelezzék, ha egészségügyi okok miatt zárt területre kérnének kiszállítást, ugyanis a Spar munkatársai veszélyeztetett területekre nem léphetnek be.
Kitérnek arra is, hogy a Spar beszállítóival együttműködve az elmúlt hetekhez hasonlóan mindent megtesz annak érdekében, hogy a megnövekedett keresletet kezelni tudja. Előfordulhat ugyanakkor, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban egyes cikkek kitöltési üteme az árupótlás időigénye miatt a szokásosnál hosszabb lehet. A Spar továbbra is azt javasolja, hogy a lakosság ne halmozzon fel otthonában feleslegesen sok élelmiszert.
A vásárlóknak biztonságuk érdekében azt javasolják, hogy lehetőleg ne a csúcsidőszakban menjenek vásárolni, és a kisgyermekeket ne vigyék magukkal. Az eladótérben tartsanak biztonságos távolságot más személyektől, főképpen a pénztár előtti sorban álláskor! Javasolják továbbá a készpénz nélküli fizetést és az önkiszolgáló pénztárak használatát. Egyebek mellett arra is felhívják a vásárlók figyelmét, hogy a válogatható frissárut (elsősorban a péksüteményeket) puszta kézzel ne fogják meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >