Mennyiségi korlátozásokat vezet be a SPAR
A Spar mennyiségi korlátozásokat vezet be Magyarországon – tette közzé az üzletlánc szerdán a honlapján.
Mint írják, a társaság a kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel számos, rendkívüli intézkedést hozott annak érdekében, hogy a lakosság élelmiszerellátása folyamatos és kiegyensúlyozott legyen. Így mennyiségi korlátozásokat vezettek be, hogy minden vásárló élelmiszerhez juthasson: a lédig termékek esetében termékenként 5 kilogramm, a darabban értékesített termékek esetében termékenként 10 darab vásárolható. A mennyiségi korlátozások az áruházakra és a Spar online shopra is vonatkoznak.
Tájékoztatnak arról is, hogy a március 17-től leadott megrendelések kifizetése kizárólag előre, online lehetséges. A cég ezzel a lépéssel szeretné csökkenteni kiszállító munkatársai és a vásárlók közötti kontaktus idejét. A döntés a már korábban leadott megrendelésekre nem vonatkozik, azok kifizetése a vásárlók által korábban meghatározott módon történik.
Azt is kérik, hogy a megrendelők az elektronikus kereskedelemben rendelésük leadásakor jelezzék, ha egészségügyi okok miatt zárt területre kérnének kiszállítást, ugyanis a Spar munkatársai veszélyeztetett területekre nem léphetnek be.
Kitérnek arra is, hogy a Spar beszállítóival együttműködve az elmúlt hetekhez hasonlóan mindent megtesz annak érdekében, hogy a megnövekedett keresletet kezelni tudja. Előfordulhat ugyanakkor, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban egyes cikkek kitöltési üteme az árupótlás időigénye miatt a szokásosnál hosszabb lehet. A Spar továbbra is azt javasolja, hogy a lakosság ne halmozzon fel otthonában feleslegesen sok élelmiszert.
A vásárlóknak biztonságuk érdekében azt javasolják, hogy lehetőleg ne a csúcsidőszakban menjenek vásárolni, és a kisgyermekeket ne vigyék magukkal. Az eladótérben tartsanak biztonságos távolságot más személyektől, főképpen a pénztár előtti sorban álláskor! Javasolják továbbá a készpénz nélküli fizetést és az önkiszolgáló pénztárak használatát. Egyebek mellett arra is felhívják a vásárlók figyelmét, hogy a válogatható frissárut (elsősorban a péksüteményeket) puszta kézzel ne fogják meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >