A SPAR a Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztiválon

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 09. 09. 00:00

A SPAR Magyarország Kft. a korábbi évekhez hasonlóan ismét főtámogatóként áll a 19. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál mellett.

A SPAR számára a bor nem csak egy termék vagy gasztronómiai tartozék, hanem kultúrtörténeti jelentőséggel bír, ezért megkülönböztetett figyelemmel foglalkozik a lánc a bor magas színvonalú értékesítésével.
A magyarországi SPAR, megalakulása óta, üzleti tevékenysége minden területén a minőségre, a magas szakmai színvonalra és a vevői elégedettségre helyezi a hangsúlyt. A vállalat minőségi kereskedelmet előtérbe állító üzletpolitikája a magyar borászat kultúrájának és tradícióinak képviseletét is jelenti. Kínálata folyamatos növelését ezért mindhárom áruház típusában elsősorban hazai termelőkre és magyar borokra alapozza. A SPAR üzlethálózat választékában több mint 95%-os részt képviselnek a magyar borok, melyek között megtalálhatók az ország összes borvidékének reprezentánsai. Igényesség és hűség tekintetében az áruházlánc egyedülálló vásárló-réteggel rendelkezik, a vevők számára egyedi és különleges ajánlatokat biztosít. Cél, hogy a szakbolti színvonalú kínálaton keresztül (az INTERSPAR hipermarketek polcain pl. közel 600 féle bor található) felkeltse és fenntartsa a vásárlók borok iránti érdeklődését.
A Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztiválhoz kapcsolódóan, a SPAR idén ősszel 32 oldalas borkatalógust jelentet meg – egy hónapon keresztül 200-250-féle bort kínál rendkívül kedvezményes áron. Az ország neves borászai és a híres magyar borvidékek borai megtalálhatóak a SPAR 2010-es borkatalógusában. Külön oldalon bemutatásra kerülnek a Vinagora borversenyen érmes eredményt elért borok. A nagy sikerre való tekintettel a SPAR Válogatás borok továbbra is fontos szerepet kapnak a kínálatban. A kiadványban a borok leírásán és különféle gasztronómiai ajánlatokon túl hasznos tanácsok, információk is megtalálhatóak, melyek a borfogyasztáshoz kapcsolódnak.
A hazai pincészetek fejlődésére alapozva, a klasszikus borkereskedői hagyományokat felújítva, a vállalat minőségi borválasztéka bővítése céljából 2007-től egyedi bormárkák forgalmazásába kezdett. A borok az együttműködő borászatokkal közösen kialakított egyedi címkével és egyeztetett piaci pozícióval, SPAR Válogatás megjelöléssel kerülnek az áruházak polcaira. A különleges SPAR Válogatás borok megízlelhetők a Fesztivál ideje alatt, a SPAR kiállítói helyén.




Kapcsolódó cikkeink