A SPAR 3,5 millió adag ételt mentett meg a Too Good To Go-val
A Too Good To Go-val való együttműködése révén mintegy 3,5 millió adag ételt mentett meg a SPAR a kidobástól. A nemzetközi partnerség 2020-as kezdete óta 14 országban több mint 3000 SPAR üzlet igyekezett aktívan csökkenteni az élelmiszerpazarlás mértékét innovatív digitális megoldásokkal. A SPAR eredményei is hozzájárultak ahhoz, hogy a Too Good To Go globálisan immár 200 millió adag étel megmentésénél tart.
A SPAR „Együtt jobb” („Better Together”) hitvallásával összhangban a Too Good To Go applikáció lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy lejárathoz közeli, ám kifogástalan minőségű termékeket vásároljanak az eredetinél lényegesen alacsonyabb áron, ezzel pedig a SPAR is képes fékezni az élelmiszerpazarlást. A vásárlóknak kínált lehetőség különösen a rövid eltarthatóságú termékek és a frissáruk esetében bizonyult hatásosnak.
A SPAR 2022 szeptemberében jelentette be, hogy 14 európai piacon sikerült 2,5 millió adag ételt megmentenie. Azóta az eljárás független SPAR-kiskereskedők által ezeken a piacokon történő fokozott alkalmazása révén még több vásárlóhoz juttott el ez az élelmiszermentő lehetőség.
A Too Good To Go megoldás 2021 októberében történt bevezetése óta a SPAR Austria több mint 1,5 millió ételt mentett meg a hulladékba kerüléstől országszerte 1012 SPAR, EUROSPAR és INTERSPAR üzletében. A sikeren felbuzdulva az INTERSPAR Austria az együttműködést mind az 54 INTERSPAR éttermére kiterjeszti. Ez az első alkalom, hogy a vásárlók készételeket menthetnek meg a szemétbe kerüléstől, miközben pénzt takaríthatnak meg, hiszen ezek az ételek eredetileg 15 euróba kerülnek, így viszont mindössze 4,99 euróért átvehetők.
A SPAR UK az Egyesült Királyság 684 üzletében több mint 580 000 adag ételt mentett meg, amióta a Too Good To Go megoldást alkalmazza, míg a SPAR Norvégiában 2023 áprilisától kezdődően Norvégiában nyolc üzletben teszteli a Too Good To Go megoldást.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Műanyagmentes július: szemléletformáló kampányt indított a SPAR
A SPAR Magyarország is csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. Az egész…
Tovább olvasom >Jól teljesít a napelem a pécsi INTERSPAR hipermarketben
Éves szinten mintegy egyhavi energiamegtakarítást jelent a pécsi INTERSPAR hipermarket…
Tovább olvasom >Hőségriadó és akciós készültség: így reagálnak a hazai boltláncok a kánikulára
Magyarországon is megérkezett a nyár, és vele együtt a kánikulás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >