A SPAR 3,5 millió adag ételt mentett meg a Too Good To Go-val
A Too Good To Go-val való együttműködése révén mintegy 3,5 millió adag ételt mentett meg a SPAR a kidobástól. A nemzetközi partnerség 2020-as kezdete óta 14 országban több mint 3000 SPAR üzlet igyekezett aktívan csökkenteni az élelmiszerpazarlás mértékét innovatív digitális megoldásokkal. A SPAR eredményei is hozzájárultak ahhoz, hogy a Too Good To Go globálisan immár 200 millió adag étel megmentésénél tart.
A SPAR „Együtt jobb” („Better Together”) hitvallásával összhangban a Too Good To Go applikáció lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy lejárathoz közeli, ám kifogástalan minőségű termékeket vásároljanak az eredetinél lényegesen alacsonyabb áron, ezzel pedig a SPAR is képes fékezni az élelmiszerpazarlást. A vásárlóknak kínált lehetőség különösen a rövid eltarthatóságú termékek és a frissáruk esetében bizonyult hatásosnak.
A SPAR 2022 szeptemberében jelentette be, hogy 14 európai piacon sikerült 2,5 millió adag ételt megmentenie. Azóta az eljárás független SPAR-kiskereskedők által ezeken a piacokon történő fokozott alkalmazása révén még több vásárlóhoz juttott el ez az élelmiszermentő lehetőség.
A Too Good To Go megoldás 2021 októberében történt bevezetése óta a SPAR Austria több mint 1,5 millió ételt mentett meg a hulladékba kerüléstől országszerte 1012 SPAR, EUROSPAR és INTERSPAR üzletében. A sikeren felbuzdulva az INTERSPAR Austria az együttműködést mind az 54 INTERSPAR éttermére kiterjeszti. Ez az első alkalom, hogy a vásárlók készételeket menthetnek meg a szemétbe kerüléstől, miközben pénzt takaríthatnak meg, hiszen ezek az ételek eredetileg 15 euróba kerülnek, így viszont mindössze 4,99 euróért átvehetők.
A SPAR UK az Egyesült Királyság 684 üzletében több mint 580 000 adag ételt mentett meg, amióta a Too Good To Go megoldást alkalmazza, míg a SPAR Norvégiában 2023 áprilisától kezdődően Norvégiában nyolc üzletben teszteli a Too Good To Go megoldást.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >