A Spar 2,7 milliárd forintból bevásárló központot épített Törökbálinton
Új bevásárló központot épített 2,7 milliárd forintból a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. a Pest megyei Törökbálinton – közölte a kereskedelmi társaság az MTI-vel szerdán.
Közleményük szerint a központban helyet kapott egy szupermarket is, amely 48 új munkahelyet teremtett a cégnél. A csaknem 5 ezer négyzetméteres komplexum felét foglalja el a szupermarket, a fennmaradó részben pedig különféle üzletek nyílnak hamarosan.
Heiszler Gabriella, a kft. ügyvezető igazgatója a közlemény szerint kiemelte: a Spar stratégiai célja az alapítása óta az üzletlánc folyamatos bővítése. Az első szupermarket 1991-es megnyitása óta már összesen 393 helyszínen üzemeltetnek saját áruházat.
A város vezetése és a Spar még 2019 októberében állapodott meg a törökbálinti beruházásról – emlékeztet a közlemény.
„Az akkor kietlen területen mára egy XXI. századi színvonalú, modern, minden tekintetben a legfejlettebb technológiákat alkalmazó bevásárlóközpontot építtettek. Mindezt úgy, hogy közben hónapokra megállt a világ körülöttünk.” – idézte a közlemény Elek Sándort, Törökbálint polgármesterét.
Korábbi tájékoztatás szerint a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. 13 ezer embert foglalkoztat, több mint 580 áruházzal rendelkezik, ebből a franchise üzletek száma 200. A vállalat árbevétele 2019-ben 679,6 milliárd
forintot tett ki, ez 10 százalékos növekedés az előző évhez képest.
A Spar tavaly 25 milliárd forintot fordított beruházásokra: 2 szupermarketet adtak át (Győrszentivánban és Budapesten a Duna Plázában), Tatán 4,2 milliárd forintból új Interspar épült, 14 üzletet pedig felújítottak. Az idén eddig 11 üzletet újítottak fel, 4,5 milliárd forintból bővítették a bicskei és üllői logisztikai központjukat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >