A Spar 2,7 milliárd forintból bevásárló központot épített Törökbálinton
Új bevásárló központot épített 2,7 milliárd forintból a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. a Pest megyei Törökbálinton – közölte a kereskedelmi társaság az MTI-vel szerdán.
Közleményük szerint a központban helyet kapott egy szupermarket is, amely 48 új munkahelyet teremtett a cégnél. A csaknem 5 ezer négyzetméteres komplexum felét foglalja el a szupermarket, a fennmaradó részben pedig különféle üzletek nyílnak hamarosan.
Heiszler Gabriella, a kft. ügyvezető igazgatója a közlemény szerint kiemelte: a Spar stratégiai célja az alapítása óta az üzletlánc folyamatos bővítése. Az első szupermarket 1991-es megnyitása óta már összesen 393 helyszínen üzemeltetnek saját áruházat.
A város vezetése és a Spar még 2019 októberében állapodott meg a törökbálinti beruházásról – emlékeztet a közlemény.
„Az akkor kietlen területen mára egy XXI. századi színvonalú, modern, minden tekintetben a legfejlettebb technológiákat alkalmazó bevásárlóközpontot építtettek. Mindezt úgy, hogy közben hónapokra megállt a világ körülöttünk.” – idézte a közlemény Elek Sándort, Törökbálint polgármesterét.
Korábbi tájékoztatás szerint a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. 13 ezer embert foglalkoztat, több mint 580 áruházzal rendelkezik, ebből a franchise üzletek száma 200. A vállalat árbevétele 2019-ben 679,6 milliárd
forintot tett ki, ez 10 százalékos növekedés az előző évhez képest.
A Spar tavaly 25 milliárd forintot fordított beruházásokra: 2 szupermarketet adtak át (Győrszentivánban és Budapesten a Duna Plázában), Tatán 4,2 milliárd forintból új Interspar épült, 14 üzletet pedig felújítottak. Az idén eddig 11 üzletet újítottak fel, 4,5 milliárd forintból bővítették a bicskei és üllői logisztikai központjukat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >