A spanyol Mercadona Brüsszelben nyit irodát
A spanyol Mercadona szupermarketlánc irodát nyitott Brüsszelben, így igyekezve nagyobb ismertségre szert tenni Európában egyes helyi médiatudósítások szerint.
Az El Economista című spanyol napilap arról számolt be, hogy a kiskereskedő célja a közvetlen kapcsolatok fellendítése az elsősorban jogalkotásért és szabályozásért felelős uniós intézményekkel.
A Mercadona több mint 15 éve tagja az európai kis- és nagykereskedelmi ágazatot képviselő EuroCommerce-nek.
A lánc brüsszeli irodáján keresztül a beszállítókkal való együttműködését kívánja javítani bolthálózatának bővítése és a beszerzések globális szinten biztosítása érdekében.
A Spanyolországban és Portugáliában több mint 1670 szupermarketet működtető és 99 000 alkalmazottat foglalkoztató vállalatnak tizenkét további leányvállalata és irodája van más országokban.
Egyes irodák feladata konkrét származási országokból beszerezni bizonyos termékeket, így például különféle élelmiszereket Olaszországból, Dél-Afrikából és Kínából, illetve ananászt Costa Ricából.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI-vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Személyre szabott AI-alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg a spanyol…
Tovább olvasom >