A spanyol Mercadona Brüsszelben nyit irodát
A spanyol Mercadona szupermarketlánc irodát nyitott Brüsszelben, így igyekezve nagyobb ismertségre szert tenni Európában egyes helyi médiatudósítások szerint.
Az El Economista című spanyol napilap arról számolt be, hogy a kiskereskedő célja a közvetlen kapcsolatok fellendítése az elsősorban jogalkotásért és szabályozásért felelős uniós intézményekkel.
A Mercadona több mint 15 éve tagja az európai kis- és nagykereskedelmi ágazatot képviselő EuroCommerce-nek.
A lánc brüsszeli irodáján keresztül a beszállítókkal való együttműködését kívánja javítani bolthálózatának bővítése és a beszerzések globális szinten biztosítása érdekében.
A Spanyolországban és Portugáliában több mint 1670 szupermarketet működtető és 99 000 alkalmazottat foglalkoztató vállalatnak tizenkét további leányvállalata és irodája van más országokban.
Egyes irodák feladata konkrét származási országokból beszerezni bizonyos termékeket, így például különféle élelmiszereket Olaszországból, Dél-Afrikából és Kínából, illetve ananászt Costa Ricából.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Európai Kereskedelem Napja: átalakul a szektor
Huszadik alkalommal rendezték meg az Európai Kereskedelem Napját, amelyen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vakrepülés?
Ne értse félre senki, nem a repülőrajtnak kívánok ellentmondani, sosem…
Tovább olvasom >Mit tanulhat egy cégvezető a világ végén? Interjú Müller Kornéllal, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetőjével
Tele van különleges utazási tervekkel, és egészen elképesztő helyekre jutott…
Tovább olvasom >