A spanyol Mercadona Brüsszelben nyit irodát
A spanyol Mercadona szupermarketlánc irodát nyitott Brüsszelben, így igyekezve nagyobb ismertségre szert tenni Európában egyes helyi médiatudósítások szerint.
Az El Economista című spanyol napilap arról számolt be, hogy a kiskereskedő célja a közvetlen kapcsolatok fellendítése az elsősorban jogalkotásért és szabályozásért felelős uniós intézményekkel.
A Mercadona több mint 15 éve tagja az európai kis- és nagykereskedelmi ágazatot képviselő EuroCommerce-nek.
A lánc brüsszeli irodáján keresztül a beszállítókkal való együttműködését kívánja javítani bolthálózatának bővítése és a beszerzések globális szinten biztosítása érdekében.
A Spanyolországban és Portugáliában több mint 1670 szupermarketet működtető és 99 000 alkalmazottat foglalkoztató vállalatnak tizenkét további leányvállalata és irodája van más országokban.
Egyes irodák feladata konkrét származási országokból beszerezni bizonyos termékeket, így például különféle élelmiszereket Olaszországból, Dél-Afrikából és Kínából, illetve ananászt Costa Ricából.
Kapcsolódó cikkeink
Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI-vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Személyre szabott AI-alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg a spanyol…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >