A spanyol Mercadona Brüsszelben nyit irodát
A spanyol Mercadona szupermarketlánc irodát nyitott Brüsszelben, így igyekezve nagyobb ismertségre szert tenni Európában egyes helyi médiatudósítások szerint.
Az El Economista című spanyol napilap arról számolt be, hogy a kiskereskedő célja a közvetlen kapcsolatok fellendítése az elsősorban jogalkotásért és szabályozásért felelős uniós intézményekkel.
A Mercadona több mint 15 éve tagja az európai kis- és nagykereskedelmi ágazatot képviselő EuroCommerce-nek.
A lánc brüsszeli irodáján keresztül a beszállítókkal való együttműködését kívánja javítani bolthálózatának bővítése és a beszerzések globális szinten biztosítása érdekében.
A Spanyolországban és Portugáliában több mint 1670 szupermarketet működtető és 99 000 alkalmazottat foglalkoztató vállalatnak tizenkét további leányvállalata és irodája van más országokban.
Egyes irodák feladata konkrét származási országokból beszerezni bizonyos termékeket, így például különféle élelmiszereket Olaszországból, Dél-Afrikából és Kínából, illetve ananászt Costa Ricából.
Kapcsolódó cikkeink
Idegenforgalmi szervezet: negatív a szektor hangulata Brüsszelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világszerte 50 000+ AI-megoldás létezik, de a hazai cégek alig 7,5%-a használ ilyet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németország legmodernebb önkiszolgáló boltja a Rewe Ready
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >