A spanyol Mercadona Brüsszelben nyit irodát
A spanyol Mercadona szupermarketlánc irodát nyitott Brüsszelben, így igyekezve nagyobb ismertségre szert tenni Európában egyes helyi médiatudósítások szerint.
Az El Economista című spanyol napilap arról számolt be, hogy a kiskereskedő célja a közvetlen kapcsolatok fellendítése az elsősorban jogalkotásért és szabályozásért felelős uniós intézményekkel.
A Mercadona több mint 15 éve tagja az európai kis- és nagykereskedelmi ágazatot képviselő EuroCommerce-nek.
A lánc brüsszeli irodáján keresztül a beszállítókkal való együttműködését kívánja javítani bolthálózatának bővítése és a beszerzések globális szinten biztosítása érdekében.
A Spanyolországban és Portugáliában több mint 1670 szupermarketet működtető és 99 000 alkalmazottat foglalkoztató vállalatnak tizenkét további leányvállalata és irodája van más országokban.
Egyes irodák feladata konkrét származási országokból beszerezni bizonyos termékeket, így például különféle élelmiszereket Olaszországból, Dél-Afrikából és Kínából, illetve ananászt Costa Ricából.
Kapcsolódó cikkeink
Európai Kereskedelem Napja: átalakul a szektor
Huszadik alkalommal rendezték meg az Európai Kereskedelem Napját, amelyen a…
Tovább olvasom >Jubileumi 20. Európai Kereskedelem Napja (videóval)
Huszadik, jubileumi alkalommal került megrendezésre az Európai Kereskedelem Napja. A szervező VOSZ a…
Tovább olvasom >A higiéniai és vendéglátóipar dolgozói tüntettek Brüsszelben
Több száz európai biztonsági, higiéniai és vendéglátóipari dolgozó gyűlt össze…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az érdeklődők több mint 40%-a nem jogosult Munkáshitelre!
A Bankmonitor kalkulátorát használó Munkáshitel iránt érdeklődők több mint 40%-a…
Tovább olvasom >Szamuráj a pult mögött – A nap videója
Japán mixernek lenni gyakorlat (és fegyver) kérdése. A videóért katt…
Tovább olvasom >