A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja, jelentősen javult a saját márkás termékek minősége az elmúlt években.
Az Aldi 2024-es „Saját márkák Spanyolországban” című kutatása alapján ezek a termékek – a frissárut nem számítva – átlagosan 15%-kal olcsóbbak a piaci átlagnál, miközben a minőségük is versenyképes.
A fogyasztók 88%-a legfőképpen a kedvező ár-érték arány miatt választják a saját márkás termékeket, míg 47% a promóciókat említette meghatározó tényezőként.
A tanulmány szerint 2024-ben a saját márkás termékek a vásárlások 51%-át tették ki, ami 2022-höz képest több mint 3,2 százalékpontos növekedés. A válaszadók 44%-a nyilatkozott úgy, hogy 2023-hoz képest több ilyen termékek vásárolt, míg tízből hatan az elmúlt három évben tértek át nagyobb arányban saját márkákra.
A fogyasztók egyre gyakrabban keresik ezeket a termékeket, heti két alkalommal is betérve az üzletekbe. Továbbá a spanyol vásárlók 80%-a szerint a szupermarketek saját márkás kínálata is bővült.
A bizalom növekedését mutatja, hogy a vásárlók 84%-a egy jó tapasztalat után más saját márkás terméket is kipróbálna, míg 79% ajánlaná azokat ismerőseinek. A vásárlási döntéseknél a személyes ajánlások fontos szerepet játszanak, tízből hat spanyol fogyasztó barátai vagy családtagjai véleményére hagyatkozik.
A vállalat számításai szerint 2024-ben egy átlagos spanyol vásárló akár 682,23 eurót is megtakaríthatott, ha saját márkás termékekkel töltötte meg a bevásárlókosarát. A Kantar Worldpanel adatai alapján az elmúlt évben a spanyol háztartások 38,9%-a vásárolt legalább egyszer az Aldi valamely üzletében.
Kapcsolódó cikkeink
Számottevő terjeszkedésre készül az Aldi az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >