A sör új ruhája
A Flying Objects design stúdió Red Dot Design díjat kapott a Hedon sörfőzde arculatának és csomagolásának tervezéséért és márkafrissítéséért. A Red Dot a világ egyik legnagyobb és legrangosabb designseregszemléje. A Hedon a niche sörök felől a könnyen iható fajták felé halad, folyamatosan növelve a mennyiséget is, és nemrégiben átváltott a palackosról a dobozos csomagolásra.

Az új arculat Red Dot Design díjat érdemelt
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A kiszerelésen az ismerős figurák, élénk színek megmaradtak, de újraértelmezve, frissebb kiadásban, alumíniumdobozokra „lefordítva”. A Hedon-hangulat változatlanul és hamisítatlanul balatoni, kedvelőinek könnyű megismerniük kedvenc sörüket az új ruhájukban is.
A sörcímke és csomagolás évek óta hálás grafikai téma, hiszen kevés a megkötés és szigorú szabály, ami behatárolná a kreativitást. Így azonban valóban ki kell tűnni a többiek közül. Az arculatfrissítések esetében szerencsés, ha az eredeti tervezők adhatnak új életet egy már általuk jól ismert terméknek, melynek minden célját, célcsoportját és munkafolyamatait ismerik. //
Kapcsolódó cikkeink
Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A irodai szemeteskosarak apoteózisa – A nap videója
Láttunk már olyan automata szemeteseket – bár nem ilyen szellemes…
Tovább olvasom >Ha egy ajtó bezárul, valahol kinyílik egy másik – A nap képe
Idén ezt a fotót választottuk az évi egyetlen nem FMCG-kapcsolatú…
Tovább olvasom >