A sör új ruhája
A Flying Objects design stúdió Red Dot Design díjat kapott a Hedon sörfőzde arculatának és csomagolásának tervezéséért és márkafrissítéséért. A Red Dot a világ egyik legnagyobb és legrangosabb designseregszemléje. A Hedon a niche sörök felől a könnyen iható fajták felé halad, folyamatosan növelve a mennyiséget is, és nemrégiben átváltott a palackosról a dobozos csomagolásra.

Az új arculat Red Dot Design díjat érdemelt
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A kiszerelésen az ismerős figurák, élénk színek megmaradtak, de újraértelmezve, frissebb kiadásban, alumíniumdobozokra „lefordítva”. A Hedon-hangulat változatlanul és hamisítatlanul balatoni, kedvelőinek könnyű megismerniük kedvenc sörüket az új ruhájukban is.
A sörcímke és csomagolás évek óta hálás grafikai téma, hiszen kevés a megkötés és szigorú szabály, ami behatárolná a kreativitást. Így azonban valóban ki kell tűnni a többiek közül. Az arculatfrissítések esetében szerencsés, ha az eredeti tervezők adhatnak új életet egy már általuk jól ismert terméknek, melynek minden célját, célcsoportját és munkafolyamatait ismerik. //
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Most a fermentált alapanyagok a kedvenceim”
Sorozatunkban ezúttal Kolozs Attila, a Heinemann munkatársa, a Suntory márkanagykövete beszélt munkájáról,…
Tovább olvasom >Bevásárlás és esélyegyenlőség Németországban – A nap képe
Kerekesszékhez kapcsolható bevásárlókocsi.
Tovább olvasom >Új altörzs a magvas növények törzsében: a csomagolvatermő! – A nap videója
Íme a világ legdrágább magója!
Tovább olvasom >