A sör új ruhája
A Flying Objects design stúdió Red Dot Design díjat kapott a Hedon sörfőzde arculatának és csomagolásának tervezéséért és márkafrissítéséért. A Red Dot a világ egyik legnagyobb és legrangosabb designseregszemléje. A Hedon a niche sörök felől a könnyen iható fajták felé halad, folyamatosan növelve a mennyiséget is, és nemrégiben átváltott a palackosról a dobozos csomagolásra.

Az új arculat Red Dot Design díjat érdemelt
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A kiszerelésen az ismerős figurák, élénk színek megmaradtak, de újraértelmezve, frissebb kiadásban, alumíniumdobozokra „lefordítva”. A Hedon-hangulat változatlanul és hamisítatlanul balatoni, kedvelőinek könnyű megismerniük kedvenc sörüket az új ruhájukban is.
A sörcímke és csomagolás évek óta hálás grafikai téma, hiszen kevés a megkötés és szigorú szabály, ami behatárolná a kreativitást. Így azonban valóban ki kell tűnni a többiek közül. Az arculatfrissítések esetében szerencsés, ha az eredeti tervezők adhatnak új életet egy már általuk jól ismert terméknek, melynek minden célját, célcsoportját és munkafolyamatait ismerik. //
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra az áfaszabályozásról
Zerényi Károly, az MVI elnöki tanácsadója nemrégiben a penzcentrum.hu-nak a…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >