A sör új ruhája
A Flying Objects design stúdió Red Dot Design díjat kapott a Hedon sörfőzde arculatának és csomagolásának tervezéséért és márkafrissítéséért. A Red Dot a világ egyik legnagyobb és legrangosabb designseregszemléje. A Hedon a niche sörök felől a könnyen iható fajták felé halad, folyamatosan növelve a mennyiséget is, és nemrégiben átváltott a palackosról a dobozos csomagolásra.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A kiszerelésen az ismerős figurák, élénk színek megmaradtak, de újraértelmezve, frissebb kiadásban, alumíniumdobozokra „lefordítva”. A Hedon-hangulat változatlanul és hamisítatlanul balatoni, kedvelőinek könnyű megismerniük kedvenc sörüket az új ruhájukban is.
A sörcímke és csomagolás évek óta hálás grafikai téma, hiszen kevés a megkötés és szigorú szabály, ami behatárolná a kreativitást. Így azonban valóban ki kell tűnni a többiek közül. Az arculatfrissítések esetében szerencsés, ha az eredeti tervezők adhatnak új életet egy már általuk jól ismert terméknek, melynek minden célját, célcsoportját és munkafolyamatait ismerik. //
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >