A Soproni tizennegyedik aranyérmét szerezte a Monde Selection versenyen
Az 1961-ben alakult Monde Selection egy brüsszeli székhelyű Független Nemzetközi Minőségértékelő Intézet, elkötelezett híve a fogyasztóvédelemnek és a minőségi termékeknek. Célja, hogy felkutassa és hivatalosan elismerje a világ legjobb minőségű termékeit. Mára a világ legrégebbi és legelismertebb szervezetévé vált. Megalakulása óta minden évben értékeli és díjazza a minőségi termékeket két fő kategóriában (élelmiszer és nem-élelmiszer), valamint számos alkategóriában, hogy megtalálja és elismerésben részesítse a világ legkiválóbb minőségű termékeit, ezáltal segítséget nyújtva a fogyasztóknak a legmagasabb minőséget nyújtó kiválasztásában. A sörök zsűrizésében neves belga sörfőzők, vegyészmérnökök, kutatók, valamint a legjelentősebb nemzetközi söripari szervezetek szakértői vesznek részt. A világhírű szakemberek 4 hónapon keresztül ízlelnek és minősítenek 20 különböző paraméter alapján.
A Soproni márka évről-évre kimagasló eredményeket ér el a nemzetközi megmérettetésen. 1998 óta indul a versenyen, 2005 óta pedig folyamatosan minden évben Arany Minősítésben részesül, de több almárkája is szerzett már külön kitüntető címeket a brüsszeli székhelyű intézettől. 2008-ban például négy aranyat, egy nagy aranymedált és egy „Kristály Presztízs Díjat” ítéltek oda a márkának. 2010-ben a folyamatos magas színvonalért megkapta a Nemzetközi Kiváló Minőség Trófeát, amit akkor ítélnek oda, ha egy márka három, egymást követő évben is aranyérmes lesz.
A Soproni idén begyűjtötte tizennegyedik aranyérmét, mellyel egyedülálló eredményt ért el a magyar márkák életében. A rangos díjat 2012. június 4-én Athénban vehetik át a márka joggal büszke képviselői.
„Nagyon büszkék vagyunk a rangos elismerésre, mert ez ismételt bizonyítéka annak, hogy a Soproni folyamatosan, évről-évre kiváló minőséget produkál. Az, hogy ezt nemcsak mi gondoljuk így, kiváló iránymutató nekünk és fogyasztóinknak is, hiszen a rangos belga zsűri ennyiszer biztosan nem tévedhet.” – tette hozzá viccesen Benedek László, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >