A Sony szinergiát teremtett különböző termékvonalai között
Az IFA Nemzetközi Szórakoztató Elektronikai Vásáron a Sony elnök-vezérigazgatója, Kazuo Hirai személyesen mutatta be a japán gyártó legújabb termékeit, amelyek mindegyike alátámasztja, hogy a cég szinergiát teremtett különböző termékvonalai között, és az egységes „One Sony” már a közeljövőben olyan felhasználói élményt nyújthat vásárlói számára, melyet egyetlen konkurens gyártó sem tud megközelíteni.
A Full HD felbontás négyszeresét megjelenítő televízió, érintőképernyős ultrabook, vezeték nélküli képességekkel rendelkező kompakt kamera, új tabletek és mobiltelefonok, valamint számos egyedi alkalmazás, melyek segítségével mindezek kommunikálni tudnak egymással – a Sony magasabb szintre emelte az otthoni szórakoztatás színvonalát.
„Különleges vállalat vagyunk, mely különleges időket él meg. Ez arra is rákényszerített minket, hogy szembenézzünk a realitásokkal, és kemény üzleti döntéseket hozzunk. De miután őszintén magunkba néztünk, visszataláltunk a Sony igazi értékeihez. Mostantól lézerpontosságú fókusszal ezeket fogjuk szem előtt tartani. Olyan termékeket mutatunk ma be, melyek a Sony hosszú távú elköteleződését képviselik amellett, hogy felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető és minél inkább szórakoztató termékeket gyártson” – emelte ki Kazuo Hirai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >