A Sony szinergiát teremtett különböző termékvonalai között
Az IFA Nemzetközi Szórakoztató Elektronikai Vásáron a Sony elnök-vezérigazgatója, Kazuo Hirai személyesen mutatta be a japán gyártó legújabb termékeit, amelyek mindegyike alátámasztja, hogy a cég szinergiát teremtett különböző termékvonalai között, és az egységes „One Sony” már a közeljövőben olyan felhasználói élményt nyújthat vásárlói számára, melyet egyetlen konkurens gyártó sem tud megközelíteni.
A Full HD felbontás négyszeresét megjelenítő televízió, érintőképernyős ultrabook, vezeték nélküli képességekkel rendelkező kompakt kamera, új tabletek és mobiltelefonok, valamint számos egyedi alkalmazás, melyek segítségével mindezek kommunikálni tudnak egymással – a Sony magasabb szintre emelte az otthoni szórakoztatás színvonalát.
„Különleges vállalat vagyunk, mely különleges időket él meg. Ez arra is rákényszerített minket, hogy szembenézzünk a realitásokkal, és kemény üzleti döntéseket hozzunk. De miután őszintén magunkba néztünk, visszataláltunk a Sony igazi értékeihez. Mostantól lézerpontosságú fókusszal ezeket fogjuk szem előtt tartani. Olyan termékeket mutatunk ma be, melyek a Sony hosszú távú elköteleződését képviselik amellett, hogy felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető és minél inkább szórakoztató termékeket gyártson” – emelte ki Kazuo Hirai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >