A Sole-Mizo több terméke is márkaikon
„Márkánk méltán híres iparági újító szerepéről – mondta el Harcsa Beáta, a Bonafarm Zrt. tejágazati stratégiai és marketingigazgatója. – Alapelvünk, hogy először megtanuljuk érteni a fogyasztóinkat, a sokféleséget, amit képviselnek, az új termékeinket pedig ezen ismereteink alapján fejlesztjük ki. Újdonságaink közé tartoznak a triplazéró (azaz hozzáadott cukor és zsír nélküli, valamint laktózmentes) tejitalok és a jelenleg csokiforradalmat író, valódi csokis Túró Rudik.”
A Sole-Mizo Zrt. a Bonafarm Csoport tagjaként a régió legnagyobb tejipari vállalata. Évente 400 millió liter tejet dolgoz fel, a teljes hazai mennyiség közel egyharmadát. A nyers tej a Bonafarm Mezőgazdaság saját termeléséből, többek közt a csípőteleki tejtermelő tehenészeti telepről, valamint ellenőrzött hazai termelőktől származik. Így a tejalapanyag teljes mennyisége magyar gazdaságokból érkezik.

Harcsa Beáta
tejágazati stratégiai és
marketingigazgató
Bonafarm
„Több termékünk is márkaikonként működik. A fogyasztói felmérések szerint a Mizo brand jelenleg a 3. helyen áll a TOP 20 „legválasztottabb” márka között. Piacvezetők vagyunk például az UHT-tej és az ízesített tejitalok körében, de kategóriájában meghatározó termékünk a jegeskávé, a kaukázusi kefir és a Túró Rudi is.” Gyártanak tejet, ízesített tejitalokat, kávét, kakaót túrót, vajat, vajkrémet, sajtot, kefirt és joghurtot is.
Tavalyi nettó árbevételük meghaladta a 89 milliárd forintot, ennek bő 30%-a exportból származott. Románia, a balkáni régió és a Közel-Kelet a főbb külpiacuk.
Fejlesztési terveikről elmondta, folyamatosan keresik azokat a megoldásokat, amelyekkel tovább növelhetik a hatékonyságukat. Ez év elején adták ki első fenntarthatósági jelentésüket, ezzel párhuzamosan kidolgozták a fenntarthatósági stratégiájukat is, hogy „mindvégig összhangban legyünk a természettel és a társadalommal”.
„A Sole-Mizo számára alapvető, hogy megbízható magyar alapanyagokból készítse minőségi termékeit. A Magyar Termék védjegy pont erre hívja fel a figyelmet. Azt az üzenetet közvetíti a fogyasztó számára, hogy üzemi auditokkal hitelesített, megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású terméket választ. 2013-ban adtuk be az első védjegypályázatunkat, és mára már 130 aktív védjegyes termékkel rendelkezünk.” //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12.-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >