A Sodexo hétféle garanciát vállal utalványaira

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 04. 23. 11:00

A Sodexo Motivációs Rendszerek – a megváltozott cafeteria szabályozás keretei között – továbbra is a minőségi szolgáltatást és ügyfelei elégedettségét helyezi tevékenysége középpontjába. A széleskörű és könnyű elkölthetőségre, a gyors és rugalmas kiszolgálásra, a megbízható teljesítésre most, a piacon egyedülálló módon garanciát is vállal: a Sodexo visszafizeti szolgáltatása díját, amennyiben ügyfelei nem elégedettek. A munkavállalók pedig – a Penny Markettel közös akcióban – levásárolható kuponokat kapnak a borítékokban.

A béren kívüli juttatásként adott ételutalványok bevált motivációs eszközök, de sokféle elégedetlenség okozói is lehetnek. A szolgáltatóknak képesnek kell lenniük a munkaadók és a végfelhasználók szempontjából legfontosabb igények kielégítésére. A Sodexo éppen ezért áttekintette és rendszerbe foglalta azokat a minőségi elvárásokat, amelyekhez szolgáltatásaiban igazodik, hogy e kritériumokat minden ügyfele számára átláthatóvá és bármikor számon kérhetővé is tegye. Ez azt jelenti, hogy amennyiben az ügyfél nem elégedett a szolgáltatás minőségével, a Sodexo visszatéríti szolgáltatási díját.

A Sodexo 7 Pontos Minőségi Garanciája a következő kritériumokra terjed ki.

1. Elkölthetőségi Garancia
A Sodexo garantálja az utalványok elkölthetőségét az elfogadóhelyeken, vagy visszafizeti az utolsó megrendelés szolgáltatási díját. Egy utalványt lehessen a lehető legtöbb helyen felhasználni.

2. Megbízhatósági Garancia
A Sodexo garantálja, hogy ügyfelei pontosan azt kapják, amit megrendeltek, ellenkező esetben visszafizeti a hibásan teljesített megrendeléshez tartozó szolgáltatási díjat. A pontos teljesítés alapvető udvariasság.

3. Gyorsasági Garancia
A Sodexo garantálja, hogy akár 2 nap alatt kiszállítja a megrendelt utalványokat, vagy visszafizeti a nem pontosan kiszállított megrendelés szolgáltatási díját. Az utalványra ne kelljen várni.

4. Kapcsolattartási Garancia
A Sodexo garantálja, hogy ha bármely ügyfele munkaidőben e-mailen érdeklődik nála, 1 órán belül visszajelzést kap. Egy szolgáltató álljon ügyfelei rendelkezésére.

5. Elérhetőségi Garancia
A Sodexo garantálja, hogy ügyfelei nemcsak leadhatják rendelésüket az interneten, de nyomon is követhetik alakulását, vagy visszafizeti a sikertelenül megtekintett megrendelés szolgáltatási díját. Egy szolgáltatás legyen valós időben követhető.

6. Cseregarancia
A Sodexo garantálja, hogy a lejárt érvényességű MELEGÉTEL utalványait visszacseréli, vagy visszafizeti a nem kicserélt megrendeléshez tartozó szolgáltatási díjat. A megvásárolt utalvány őrizze meg értékét.

7. Átvételi Garancia
A Sodexo garantálja, hogy személyes átvétel esetén 10 percen belül kiszolgálja ügyfeleit, vagy visszafizeti a nem időben átadott megrendelés szolgáltatási díját. Az ügyfél ideje drága, megérdemli a gyors kiszolgálást.

És egy ráadás: akció a Penny Markettel

A papíralapú utalványt szeretik felhasználóik ott elkölteni, ahol mindennapos bevásárlásaikat intézik, s ebben a körben különösen népszerűek a kedvező árakat kínáló diszkont áruházak. A Sodexo ezért áprilistól az év végéig különleges közös akciókat bonyolít le a Penny Markettel, melynek során a Sodexo utalványok a Pennyben névértéküknél 500 Ft-tal többet érhetnek.

Minden ügyfél, aki Sodexo AJÁNDÉK vagy Sodexo MELEGÉTEL utalványt rendel, a megrendelt borítékokba az utalványok mellé egy-egy 500 Ft értékű, a Penny Market Kft. hálózatában felhasználható kupont is kap. A munkavállalók a kupont a kereskedőlánc bármely hazai üzletében felhasználhatják, amennyiben legalább 5.500 Ft összegű vásárlásukból legalább 4.000 Ft-ot Sodexo MELEGÉTEL vagy Sodexo AJÁNDÉK utalvánnyal egyenlítenek ki.

Kapcsolódó cikkeink