A snackgyártók a mogyoró egészséges előnyeire koncentrálnak
A mogyorós rágcsálnivalók előállítói növelhetik eladásaik értékét, ha marketingjükben az egészséges életmódhoz kapcsolják termékeiket és egyre többetbb hangsúlyozzák a mogyoróban gazdag diéta előnyeit.
A mogyoró jó zink és
fehérje forrás, magnéziumot és rostokat is tartalmaz., ezért sokkal
egészségesebb, mint a többi rágcsálnivaló. A szakértők úgy vélik a mogyoró
sikerrel felveheti a harcot az elhízás ellen és a fogyasztókat arra tanítják,
hogy az étkezés megváltoztatásán túl a mozgást is el kell kezdeni.
A Datamonitor adatai szerint 2010-re az angol mogyorúpiac
nagysága eléri a 163,2 millió eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >