A snackgyártók a mogyoró egészséges előnyeire koncentrálnak
A mogyorós rágcsálnivalók előállítói növelhetik eladásaik értékét, ha marketingjükben az egészséges életmódhoz kapcsolják termékeiket és egyre többetbb hangsúlyozzák a mogyoróban gazdag diéta előnyeit.
A mogyoró jó zink és
fehérje forrás, magnéziumot és rostokat is tartalmaz., ezért sokkal
egészségesebb, mint a többi rágcsálnivaló. A szakértők úgy vélik a mogyoró
sikerrel felveheti a harcot az elhízás ellen és a fogyasztókat arra tanítják,
hogy az étkezés megváltoztatásán túl a mozgást is el kell kezdeni.
A Datamonitor adatai szerint 2010-re az angol mogyorúpiac
nagysága eléri a 163,2 millió eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >