A snackgyártók a mogyoró egészséges előnyeire koncentrálnak
A mogyorós rágcsálnivalók előállítói növelhetik eladásaik értékét, ha marketingjükben az egészséges életmódhoz kapcsolják termékeiket és egyre többetbb hangsúlyozzák a mogyoróban gazdag diéta előnyeit.
A mogyoró jó zink és
fehérje forrás, magnéziumot és rostokat is tartalmaz., ezért sokkal
egészségesebb, mint a többi rágcsálnivaló. A szakértők úgy vélik a mogyoró
sikerrel felveheti a harcot az elhízás ellen és a fogyasztókat arra tanítják,
hogy az étkezés megváltoztatásán túl a mozgást is el kell kezdeni.
A Datamonitor adatai szerint 2010-re az angol mogyorúpiac
nagysága eléri a 163,2 millió eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >