A snackgyártók a mogyoró egészséges előnyeire koncentrálnak
A mogyorós rágcsálnivalók előállítói növelhetik eladásaik értékét, ha marketingjükben az egészséges életmódhoz kapcsolják termékeiket és egyre többetbb hangsúlyozzák a mogyoróban gazdag diéta előnyeit.
A mogyoró jó zink és
fehérje forrás, magnéziumot és rostokat is tartalmaz., ezért sokkal
egészségesebb, mint a többi rágcsálnivaló. A szakértők úgy vélik a mogyoró
sikerrel felveheti a harcot az elhízás ellen és a fogyasztókat arra tanítják,
hogy az étkezés megváltoztatásán túl a mozgást is el kell kezdeni.
A Datamonitor adatai szerint 2010-re az angol mogyorúpiac
nagysága eléri a 163,2 millió eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >