A snackgyártók a mogyoró egészséges előnyeire koncentrálnak
A mogyorós rágcsálnivalók előállítói növelhetik eladásaik értékét, ha marketingjükben az egészséges életmódhoz kapcsolják termékeiket és egyre többetbb hangsúlyozzák a mogyoróban gazdag diéta előnyeit.
A mogyoró jó zink és
fehérje forrás, magnéziumot és rostokat is tartalmaz., ezért sokkal
egészségesebb, mint a többi rágcsálnivaló. A szakértők úgy vélik a mogyoró
sikerrel felveheti a harcot az elhízás ellen és a fogyasztókat arra tanítják,
hogy az étkezés megváltoztatásán túl a mozgást is el kell kezdeni.
A Datamonitor adatai szerint 2010-re az angol mogyorúpiac
nagysága eléri a 163,2 millió eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >