A snackforgalom dominálta a Kellegos első negyedévét
A vártnál is erősebb, 9 százalékos növekedést realizált a Kellogs az idei első három hónapban. A forgalom elérte a három milliárd dollárt.
A vállalati elemzők szerint a növekedés legfőbb oka a
snackgyártás fejlesztése volt, ez az ágazat jelentősen fejlődött az Egyesült
Államokban és nemzetközi vonatkozásban is. A Kellogs több nemzetközi
élelmiszercsoporthoz kapcsolódva új termékeket vezetett be és új piacokra is
belépett az elmúlt időszakban.
Az üzemi nyereség 20 százalékkal csökkent, amit a
snackgyártás fejlesztésének magas költségei és az intenzív reklámkampányok
okoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >