A snackforgalom dominálta a Kellegos első negyedévét
A vártnál is erősebb, 9 százalékos növekedést realizált a Kellogs az idei első három hónapban. A forgalom elérte a három milliárd dollárt.
A vállalati elemzők szerint a növekedés legfőbb oka a
snackgyártás fejlesztése volt, ez az ágazat jelentősen fejlődött az Egyesült
Államokban és nemzetközi vonatkozásban is. A Kellogs több nemzetközi
élelmiszercsoporthoz kapcsolódva új termékeket vezetett be és új piacokra is
belépett az elmúlt időszakban.
Az üzemi nyereség 20 százalékkal csökkent, amit a
snackgyártás fejlesztésének magas költségei és az intenzív reklámkampányok
okoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >