A snackforgalom dominálta a Kellegos első negyedévét
A vártnál is erősebb, 9 százalékos növekedést realizált a Kellogs az idei első három hónapban. A forgalom elérte a három milliárd dollárt.
A vállalati elemzők szerint a növekedés legfőbb oka a
snackgyártás fejlesztése volt, ez az ágazat jelentősen fejlődött az Egyesült
Államokban és nemzetközi vonatkozásban is. A Kellogs több nemzetközi
élelmiszercsoporthoz kapcsolódva új termékeket vezetett be és új piacokra is
belépett az elmúlt időszakban.
Az üzemi nyereség 20 százalékkal csökkent, amit a
snackgyártás fejlesztésének magas költségei és az intenzív reklámkampányok
okoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >