A snackforgalom dominálta a Kellegos első negyedévét
A vártnál is erősebb, 9 százalékos növekedést realizált a Kellogs az idei első három hónapban. A forgalom elérte a három milliárd dollárt.
A vállalati elemzők szerint a növekedés legfőbb oka a
snackgyártás fejlesztése volt, ez az ágazat jelentősen fejlődött az Egyesült
Államokban és nemzetközi vonatkozásban is. A Kellogs több nemzetközi
élelmiszercsoporthoz kapcsolódva új termékeket vezetett be és új piacokra is
belépett az elmúlt időszakban.
Az üzemi nyereség 20 százalékkal csökkent, amit a
snackgyártás fejlesztésének magas költségei és az intenzív reklámkampányok
okoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >