A Smirnoff érzés mobilon keresztül
Vadonatúj interaktív kampány folytat a Smirnoff márka népszerűsítésére Angliában a Diageo.
A csak mobiltelefonos internet böngészővel letölthető oldal
a Smirnoff világába kalauzolja a nézőket, akik mobiljuk segítségével egyúttal
arról is tájékozhatnak, hogy környezetükben melyik szórakozóhelyen kapható Smirnoff,
sőt az italkülönlegességből készíthető koktélok receptjeit is letölthetik,
valamint megnézhetik a Smirnoff legújabb tvspotját.
A brit bevezetést követően az újtípusú kampány következő
célállomása India.
Múlt héten a Smirnoff Észak-Amerikában hirdetett milliós
nyereményjátékot, melynek egyes elemei szintén online aktivitást követelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >