A Smirnoff érzés mobilon keresztül
Vadonatúj interaktív kampány folytat a Smirnoff márka népszerűsítésére Angliában a Diageo.
A csak mobiltelefonos internet böngészővel letölthető oldal
a Smirnoff világába kalauzolja a nézőket, akik mobiljuk segítségével egyúttal
arról is tájékozhatnak, hogy környezetükben melyik szórakozóhelyen kapható Smirnoff,
sőt az italkülönlegességből készíthető koktélok receptjeit is letölthetik,
valamint megnézhetik a Smirnoff legújabb tvspotját.
A brit bevezetést követően az újtípusú kampány következő
célállomása India.
Múlt héten a Smirnoff Észak-Amerikában hirdetett milliós
nyereményjátékot, melynek egyes elemei szintén online aktivitást követelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >