A Smirnoff érzés mobilon keresztül
Vadonatúj interaktív kampány folytat a Smirnoff márka népszerűsítésére Angliában a Diageo.
A csak mobiltelefonos internet böngészővel letölthető oldal
a Smirnoff világába kalauzolja a nézőket, akik mobiljuk segítségével egyúttal
arról is tájékozhatnak, hogy környezetükben melyik szórakozóhelyen kapható Smirnoff,
sőt az italkülönlegességből készíthető koktélok receptjeit is letölthetik,
valamint megnézhetik a Smirnoff legújabb tvspotját.
A brit bevezetést követően az újtípusú kampány következő
célállomása India.
Múlt héten a Smirnoff Észak-Amerikában hirdetett milliós
nyereményjátékot, melynek egyes elemei szintén online aktivitást követelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >