A Smirnoff érzés mobilon keresztül
Vadonatúj interaktív kampány folytat a Smirnoff márka népszerűsítésére Angliában a Diageo.
A csak mobiltelefonos internet böngészővel letölthető oldal
a Smirnoff világába kalauzolja a nézőket, akik mobiljuk segítségével egyúttal
arról is tájékozhatnak, hogy környezetükben melyik szórakozóhelyen kapható Smirnoff,
sőt az italkülönlegességből készíthető koktélok receptjeit is letölthetik,
valamint megnézhetik a Smirnoff legújabb tvspotját.
A brit bevezetést követően az újtípusú kampány következő
célállomása India.
Múlt héten a Smirnoff Észak-Amerikában hirdetett milliós
nyereményjátékot, melynek egyes elemei szintén online aktivitást követelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >