A Smirnoff érzés mobilon keresztül
Vadonatúj interaktív kampány folytat a Smirnoff márka népszerűsítésére Angliában a Diageo.
A csak mobiltelefonos internet böngészővel letölthető oldal
a Smirnoff világába kalauzolja a nézőket, akik mobiljuk segítségével egyúttal
arról is tájékozhatnak, hogy környezetükben melyik szórakozóhelyen kapható Smirnoff,
sőt az italkülönlegességből készíthető koktélok receptjeit is letölthetik,
valamint megnézhetik a Smirnoff legújabb tvspotját.
A brit bevezetést követően az újtípusú kampány következő
célállomása India.
Múlt héten a Smirnoff Észak-Amerikában hirdetett milliós
nyereményjátékot, melynek egyes elemei szintén online aktivitást követelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >