A SIÓ reklámok a legpengébbek
A 13. Arany Penge Fesztiválon, a hazai kommunikációs szakma legfontosabb megmérettetésén az elmúlt év legkiemelkedőbb reklámkampányait és kreatív ötleteit jutalmazták. Az est főszereplője, a SIÓ összesen hat díjjal tért haza. A fogyasztók és a szakma véleménye egybecseng: az elmúlt év termésében a SIÓ reklámok a legpengébbek.
Múlt héten tartották a 13. Arany Penge Fesztivált, amely a hazai kommunikációs szakma legfontosabb, egyben legrangosabb megmérettetése. Arany Penge díjjal az elmúlt év legkiemelkedőbb reklámkampányait és kreatív ötleteit jutalmazzák. Idén rekordszámú, közel 300 nevezés érkezett, melyekből a legelismertebb hazai kreatív igazgatókból álló zsűri ítélte oda a díjakat. A legértékesebbnek számító Arany Penge ritka, mivel a zsűri csak akkor ítéli oda, ha valóban színvonalas munkáról van szó. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által idén tizenharmadszor szervezett szakmai megmérettetésre Arany Penge Fesztivál főszereplője minden kétséget kizáróan a SIÓ volt.
A „Mindenünk a gyümölcs” reklámfilm az Év Legjobb Reklámfilmje kategóriában Ezüst Pengét, az Év Legjobban Kivitelezett Reklámfilmje kategóriában szintén Ezüst Pengét kapott. A digitális alkotások kategóriájában a SIÓ Digitális Szüret facebook kampány Arany Pengét nyert, az egyik legfontosabb kategóriának számító integrált kampányok versenyében pedig szintén Arany Pengét kapott a SIÓ integrált kampánya. A Grand Prix az elmúlt év legkiemelkedőbb alkotásának jár – ezt is a SIÓ kampánya nyerte! A SIÓ emellett elnyerte az év legkiemelkedőbb kommunikációs kampányait jegyző megrendelőnek járó Év Ügyfele Díjat is.
„A reklámfilm készítésekor, a kampány összeállításakor tudtuk, hogy különleges, szakmailag színvonalas, emocionálisan inspiráló és sokakat megszólító alkotások születnek. Nagy megtiszteltetés, hogy a fogyasztók mellett ezt a szakma is értékelte.” – emelte ki Aniot Dávid, a SIÓ marketing igazgatója. A díjeső mögött a Cluso ügynökség kiváló munkája áll. „A SIÓ 2011 óta ügyfelünk, a közös munkát a csapatmunka és a kiváló megrendelő-ügynökség viszony jellemzi – ez nagymértékben járul hozzá a kampányok és a kreatív munka eredményességéhez” – emelte ki Horváth Lajos, a Cluso kreatív igazgatója.
A mérhetőség és hatékonyság mellett a kreativitás az egyik legfontosabb szempont, ami egy reklámot, egy kampányt megkülönböztet. A SIÓ számára nagy öröm, hogy ez a kreativitás most kézzelfoghatóvá válik az Arany Penge díjak formájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >