A siker záloga a digitális vásárlói élmény
A kiemelkedő vásárlói élmény továbbra is meghatározza a vevők és a kereskedők mindennapjait, hiszen nagyon sok múlik azon, hogy a fogyasztók hogyan kapcsolódnak egy márkához, és milyen élményeket szereznek az interakcióik során. Az AiSS Technologiesnál lehetővé tesszük, hogy ott és akkor jöjjenek létre digitális interakciók, ahol és amikor az a legfontosabb minden fél számára.
A márkák szeretnének megfelelni a vevőik elvárásainak, ezért új interakciós pontokat kell beépíteniük működési modelljeikbe. Az ügyfelek 70 százaléka gyorsaságot és kényelmet vár el, 90 százaléka konzisztens márkaélményre vágyik minden csatornán és eszközön, s 38 százaléka tartja fontosnak, hogy gyorsan és kényelmesen találják meg az őket érdeklő termékeket, és elegendő termékinformációt gyűjthessenek az eladóhelyen.
Három igazság a vásárlói élmény és az üzleti sikeresség kapcsolatáról
A vásárlói élmény a vevő márkával való valamennyi interakciójának összessége a vásárlói út minden állomásán az igény felmerülésétől az információgyűjtésen és a fizetésen át az ismételt vásárlásig.
1. Értékesítésnövelés
A vevőélménynek szerepe van abban, hogy az érdeklődő végül vásárlóvá váljon, sőt a vevők komoly hányada (43 százalék) hajlandó többet is fizetni, hiszen pozitív érzésekkel ért a vásárlói út végére. A vásárlók több mint kétharmada állítja, hogy a pozitív élmények befolyásolják vásárlási döntéseiket.
2. Márkahűség és népszerűsítés
A kiemelkedő ügyfélélmény nagy hatással van a vásárlók megtartására és az ismételt vásárlásokra, hiszen az elégedett vevők újra át szeretnék élni a vásárlói út során szerzett pozitív élményeket, amelyeket 72 százalékuk hatnál több emberrel is megosztja. Jöjjön azonban akár egy rossz tapasztalat, s a vásárlók 32 százaléka fordul el máris egy általa kedvelt márkától.
3. Brandkonzisztencia
Az egész vásárlói utat átölelő vevőélmény, amely következetesen ugyanolyan elégedettséget okoz a vásárlónak, a legfontosabb befolyásoló tényező a ma fogyasztói és ezért a márkák számára. Az online vásárlók 50 százaléka tovább vásárolt azokban az üzletekben, ahol átvették a megrendelt termékeket.
Így segít az AiSS
Az online vásárlás térhódítása és a kommunikációs csatornák bővülése csak fokozta az ügyfelek vágyát a valós vásárlói élmények iránt. A vevők csatornafüggetlenek, és elvárják, hogy a brandek egységes élményt nyújtsanak, függetlenül attól, hogy online, közösségi vagy eladóhelyi interakció során lépnek kapcsolatba a márkával. A csatornákat párhuzamosan kell fejleszteni, hiszen a vásárlók az eladóhelyen is elvárják a gyors, kényelmes vásárlói utat, és szeretnének digitálisan is interakcióba lépni a márkával, hogy megalapozott döntést hozhassanak. Az AiSS Technologies az interaktív digitális tartalmak irányításában és kontrollálásában segít SCREEENR digital signage platformja, szenzor technológiánk és személyre szabott innovatív megoldásai segítségével. Lehetővé teszik a valós idejű, akár egyidejű helyszíni, audiovizuális tartalommegosztást közel bármilyen méretű és korlátlan számú képernyőn, egy vagy akár több helyszínen. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Az állam megteheti, hogy digitalizál, kérdés, hogy miként fogjon hozzá
A modern közigazgatás támogatja a modern gazdaságot, és a kormányok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >