A siker titka a kreativitás…

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 02. 12:18

…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében. Mi a közös a Gmail, a Skype, a thefacebook és a Superbrands programokban? Mindegyik nemzetközileg ismert, jól csengő márkanév, emellett összekapcsolja őket az is, hogy mindegyikük 2004-ben indult. A Google ekkor vezette be a Gmailt, ekkor került sor az első Skype hívásra, és ezévben indult el a thefacebook oldal is, Magyarország vezető márkáit pedig először értékelte a nemzetközi Superbrands Program, és teszi ezt azóta is. A Trade magazin idén 9. alkalommal vette át a neves elismerést számos Partnerével együtt.

A Superbrands Program komplex kiválasztási rendszerével minden évben több ezer márkát tesz mérlegre, és választja ki közülük a kimagasló teljesítményűeket, akiknek odaítéli fogyasztói kategóriában a Superbrands, üzleti kategóriában a Business Superbrands címet. Évzáró gálaestjén a magyar Superbrands üvegdíjak átadásával ismeri el ezeket márkasikereket. 2024-ben is több mint százötven résztvevővel került megrendezésre a Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményének számító Superbrands gála.

A 2024. évi nyertes márkákról és a zsűri üzeneteiről a következő linken olvashat:
https://trademagazin.hu/hu/20-eve-a-siker-fokmeroje-iden-ketszeresen-unnepel-a-superbrands-magyarorszag/

A Superbrands Magyarország immár két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül Fotó: Horváth Barnabás

Mi a siker titka?

Az idei gálaműsor ezzel a kérdésfelvetéssel indult. És kik tudnák jobban a választ, mint maguk a Superbrands 2024 Gála meghívott díjazottjai, maguk a szuper márkákat képviselő cégvezetők, marketing és kereskedelmi igazgatók, country managerek. A vendégek sikermérő táblán választhattak szavak és kifejezések közül, amelyek szerintük leginkább választ adnak arra a kérdésre, hogy „MI A SIKER TITKA?”. A legtöbb voksot kapta, és ezzel a Superbrands 2024 program díjazottjai szerint a válasz, hogy a siker titka a kreativitás, második helyen végzett az új kihívások keresése és legyőzése, a dobogóra került, majdnem ugyanannyi szavazattal az értékteremtés, tenni másokért gondolata.

A Superbrands magyarországi program szervezőjeként az idei évben a szakmai siker kérdése állt a fókuszunkban. Részben mert a Superbrands két évtizedes magyarországi tradíciójára személyesen is nagyon büszke vagyok, részben mert a programban díjazott márkák sikertörténeteit idén huszadik alkalommal jelentetjük meg könyv formájában. A Superbrands nagykönyvben helyet kaptak idén új történetmesélők, de találunk olyan kiemelkedő szakmai sikereket bemutató márkasztorikat is, amelyek immár húsz éve íródnak

mondta el László Géza, a magyarországi Superbrands Program igazgatója.

Trade magazin 9x BSB díjazott

Hermann Zsuzsanna,
a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője,
Kohut-Görömbei Luca üvegművész által készített,
sarki fényt szimbolizáló díjjal

„Hatalmas büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Trade magazin immár kilencszeres Business Superbrands díjazott. Fantasztikus érzés együtt állni a színpadon sok üzleti Partnerünkkel, és hálásnak lenni az elért közös eredményekért, a zsűri támogatásért, a piac megbecsüléséért, és nem utolsósorban Kollégáim kitartó és lojális munkájáért

– mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.

A Superbrands díjak üzenete

Ahogyan nincs két azonos sikertörténet, a Superbrands 2024 díjak között sem létezik két teljesen egyforma. 2024-ben a szervezők az egyedi üvegdíjak elkészítésére Kohut-Görömbei Luca üvegművészt kérték fel. Az upcycling jegyében a díjak alapanyagát éttermek boros palackjainak újraolvasztásából nyerték, a folyamatot az alkotóval készült kisfilm is bemutatta. A 737 °C-on megolvasztott és egyesével előkészített üvegdarabkák a természet egyik legérdekesebb fényjelenségét, a sarki fényt idézik meg, amely különlegességével jól szimbolizálja a szuper márkák kimagasló eredményeit.

A Trade magazin Csapatának képviselői a 2024. évi Díjátadón: Rácz Mihály képszerkesztő, Czégény Anikó ügyfélkapcsolati manager, Justin Sára marketing&event manager, Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő és Ress Adrienn marketing&event manager

A Superbrands Magyarország Programról

A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Programot 1995-ben a brit Brand Council szervezet hozta létre. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Magyarországon a Superbrands díj 2004 óta képviseli a márkákhoz kapcsolódó valamennyi pozitív tényező esszenciáját: jelzi kiemelkedő piaci ismertségüket, kedveltségüket és pénzügyi stabilitásukat. A magyar Superbrands Program 5 évvel az indulását követően az üzleti márkákra is kiterjesztette a minősítést a Business Superbrands díj bevezetésével, amely pedig az üzleti szektor (B2B) márkáinak legeredményesebbjeit jelzi.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben. 

Kapcsolódó cikkeink