A Sia Central Europe különös hangsúlyt fektet a fizetési szolgáltatások megújítására
A SIA Central Europe nagy hangsúlyt fektet az innovációra a fizetési szolgáltatások területén, különös tekintettel az e-fizetések, mobil fizetések, NFC (Near Field Communication – Közeli Rádiófrekvenciás Kommunikáció) technológiákra, valamint olyan kényelmes és gyors megoldásokra, melyek csökkentik a készpénzhasználatot és egyszerűbbé teszik az állampolgárok életét.
Ezek azok a főbb kezdeményezések és projektek a bankok és egyéb cégek számára, melyeket ma Budapesten mutatott be Massimo Arrighetti, a SIA vezérigazgatója és Fabrizio Canedoli, a SIA Central Europe vezérigazgatója az elektronikus fizetések üzletágában a közép-európai régió számára fejlesztett legutóbbi innovációknak szentelt eseményen. Ez az esemény különös hangsúlyt fektetett a magyarországi, lengyelországi, cseh, szlovák, horvát, osztrák és román kezdeményezésekre, ugyanis ezekben az országokban kívánja a Cégcsoport megszilárdítani jelenlétét.
Az esemény alkalmat nyújtott arra is, hogy megünnepeljék a SIA Csoport magyarországi leányvállalatának 20 éves fennállását. 1992-ben alakult meg a GIRO Bankkártya Zrt. azzal a céllal, hogy egy hazai technológiai szolgáltató támogassa a kártyakibocsátást és elfogadást, valamint a tranzakciók elszámolását. 2007 júliusában a céget felvásárolta a SIA, mely az elmúlt évben egy nagy újrakezdést követően amellett, hogy új nevet adott a cégnek, új feladatkörrel is ruházta fel. Így, a most SIA Central Europe néven működő társaság a csoport közép-európai központjává is vált, mely a következő főbb nagy területre összpontosítja a tevékenységet: kártyamenedzsment, terminálok és értéknövelt szolgáltatások menedzsmentje, compliance és hálózati szolgáltatások, melyek csúcskapacitást és megbízhatóságot kínálnak.
“Mi a SIA Csoportnál erősen hisszük, hogy az innováció alapvető szerepet fog játszani az olyan fizetési szolgáltatások elterjedésében, melyek a készpénznél sokkal biztonságosabb és kényelmesebb megoldást jelentenek az állampolgárok számára” – jegyezte meg Massimo Arrighetti, a SIA vezérigazgatója.
Közép-Európa stratégiai fontosságú szerepet játszik a SIA Csoport számára, mivel – a legfrissebb előrejelzések szerint – a közép- és kelet-európai országok GDP-je 2012 és 2015 között átlagosan az Eurozóna növekedésének több mint két és félszeresét fogja mutatni (3,9% a 1,6%-kal szemben), a 27 EU országot tekintve pedig közel kétszeres növekedést (3,9% a 2%-kal szemben).
Magyarországon több mint 9 millió kártya van forgalomban, 65.000 POS és 5.000 ATM terminál üzemel, míg Lengyelországban (mely lakossága meghaladja a 38 millió főt) a fizetési kártyák száma 33 millió, a POS termináloké 250.000, és az ATM-eké 15.000.
A 2011-es pénzügyi évet a SIA Central Europe 1,7 millió euró nettó eredménnyel, és növekvő termelési értékkel (+10% a 2010. évihez képest) zárta, melynek jelentős hányadát az új kezdeményezések tették ki (az összérték 22%-a). A társaság több mint 60 ezres ügyfélállománnyal számolhat, ezzel megerősítve vezető szerepét a fizetési szolgáltatások piacán Magyarországon és a szomszédos országokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >