A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic, csatlakozik a kereskedő digitális piacteréhez, és némelyikük a következő hónapokban már az üzletekben is elérhető lesz.
Piacterének építése céljából együttműködik a Target és a Shopify, amely népszerű kereskedőinek és termékeinek egy részét a Target Plus-on és fizikai üzleteiben is megjelenítené – jelentette be a vállalat.
A Target a sajtóközlemény szerint a következő hónapokban olyan márkák gondosan válogatott választékát fogja felvenni piactere és adott esetben üzletei kínálatába, mint a Caden Lane és a True Classic. A Marketplace Connect alkalmazás segítségével a termékek Target Plus piactéren keresztüli értékesítésére a Shopify-kereskedők is jelentkezhetnek.
A Target Plus több mint 2 millió terméket kínál több mint 1200 kereskedőtől olyan kategóriákban, mint a ruházat és a sportcikkek. A vállalat házon belüli csapata a márkákat úgy választja ki a piactérre, hogy azok a jelenlegi választékot kiegészítsék.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >