A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic, csatlakozik a kereskedő digitális piacteréhez, és némelyikük a következő hónapokban már az üzletekben is elérhető lesz.
Piacterének építése céljából együttműködik a Target és a Shopify, amely népszerű kereskedőinek és termékeinek egy részét a Target Plus-on és fizikai üzleteiben is megjelenítené – jelentette be a vállalat.
A Target a sajtóközlemény szerint a következő hónapokban olyan márkák gondosan válogatott választékát fogja felvenni piactere és adott esetben üzletei kínálatába, mint a Caden Lane és a True Classic. A Marketplace Connect alkalmazás segítségével a termékek Target Plus piactéren keresztüli értékesítésére a Shopify-kereskedők is jelentkezhetnek.
A Target Plus több mint 2 millió terméket kínál több mint 1200 kereskedőtől olyan kategóriákban, mint a ruházat és a sportcikkek. A vállalat házon belüli csapata a márkákat úgy választja ki a piactérre, hogy azok a jelenlegi választékot kiegészítsék.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >