A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic, csatlakozik a kereskedő digitális piacteréhez, és némelyikük a következő hónapokban már az üzletekben is elérhető lesz.
Piacterének építése céljából együttműködik a Target és a Shopify, amely népszerű kereskedőinek és termékeinek egy részét a Target Plus-on és fizikai üzleteiben is megjelenítené – jelentette be a vállalat.
A Target a sajtóközlemény szerint a következő hónapokban olyan márkák gondosan válogatott választékát fogja felvenni piactere és adott esetben üzletei kínálatába, mint a Caden Lane és a True Classic. A Marketplace Connect alkalmazás segítségével a termékek Target Plus piactéren keresztüli értékesítésére a Shopify-kereskedők is jelentkezhetnek.
A Target Plus több mint 2 millió terméket kínál több mint 1200 kereskedőtől olyan kategóriákban, mint a ruházat és a sportcikkek. A vállalat házon belüli csapata a márkákat úgy választja ki a piactérre, hogy azok a jelenlegi választékot kiegészítsék.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszáll PepsiCo a „dirty soda” őrületbe – jön a Dirty Mountain Dew Cream Soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Klímavédelmi felügyeleti díj: közeleg a befizetési határidő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A palócleves nem palóc – így született meg a magyar gasztronómia egyik ikonikus étele
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >