A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic, csatlakozik a kereskedő digitális piacteréhez, és némelyikük a következő hónapokban már az üzletekben is elérhető lesz.
Piacterének építése céljából együttműködik a Target és a Shopify, amely népszerű kereskedőinek és termékeinek egy részét a Target Plus-on és fizikai üzleteiben is megjelenítené – jelentette be a vállalat.
A Target a sajtóközlemény szerint a következő hónapokban olyan márkák gondosan válogatott választékát fogja felvenni piactere és adott esetben üzletei kínálatába, mint a Caden Lane és a True Classic. A Marketplace Connect alkalmazás segítségével a termékek Target Plus piactéren keresztüli értékesítésére a Shopify-kereskedők is jelentkezhetnek.
A Target Plus több mint 2 millió terméket kínál több mint 1200 kereskedőtől olyan kategóriákban, mint a ruházat és a sportcikkek. A vállalat házon belüli csapata a márkákat úgy választja ki a piactérre, hogy azok a jelenlegi választékot kiegészítsék.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >