A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic, csatlakozik a kereskedő digitális piacteréhez, és némelyikük a következő hónapokban már az üzletekben is elérhető lesz.
Piacterének építése céljából együttműködik a Target és a Shopify, amely népszerű kereskedőinek és termékeinek egy részét a Target Plus-on és fizikai üzleteiben is megjelenítené – jelentette be a vállalat.
A Target a sajtóközlemény szerint a következő hónapokban olyan márkák gondosan válogatott választékát fogja felvenni piactere és adott esetben üzletei kínálatába, mint a Caden Lane és a True Classic. A Marketplace Connect alkalmazás segítségével a termékek Target Plus piactéren keresztüli értékesítésére a Shopify-kereskedők is jelentkezhetnek.
A Target Plus több mint 2 millió terméket kínál több mint 1200 kereskedőtől olyan kategóriákban, mint a ruházat és a sportcikkek. A vállalat házon belüli csapata a márkákat úgy választja ki a piactérre, hogy azok a jelenlegi választékot kiegészítsék.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >