A sertéshús marketingje és fogyasztása
A sertéshús marketingje és fogyasztása címmel indul szeminárium június 3-án és 4-én Párizsban, ahol a szakma krémje tart előadásokat a témában.
Közismert tény, hogy az egy főre jutó sertéshúsfogyasztás Európában a jövőben tovább fog nőni. Az állati fehérje egyik fontos eleme étrendünknek, a sertéshús pedig az egyik legolcsóbban
előállítható változata. A fentieken felül két további nyilvánvaló tényező jellemzi napjaink vásárlási szokásait: 1. Európa szerte egyre több háztartás jellemzően hiper- és szupermarketekben, nem pedig a hagyományos hentesboltokban vásárol húst. 2. A modern kiskereskedelemben az önkiszolgáló üzlettér egyre nagyobb teret nyer a csemegepultokkal szemben. A fenti megállapításokra alapozva, joggal feltételezhető, hogy a pultkész csomagolású sertéshús termékek eladása a jövőben továbbra is folyamatosan növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: jelentős áresés a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
