A sertéshús marketingje és fogyasztása
A sertéshús marketingje és fogyasztása címmel indul szeminárium június 3-án és 4-én Párizsban, ahol a szakma krémje tart előadásokat a témában.
Közismert tény, hogy az egy főre jutó sertéshúsfogyasztás Európában a jövőben tovább fog nőni. Az állati fehérje egyik fontos eleme étrendünknek, a sertéshús pedig az egyik legolcsóbban
előállítható változata. A fentieken felül két további nyilvánvaló tényező jellemzi napjaink vásárlási szokásait: 1. Európa szerte egyre több háztartás jellemzően hiper- és szupermarketekben, nem pedig a hagyományos hentesboltokban vásárol húst. 2. A modern kiskereskedelemben az önkiszolgáló üzlettér egyre nagyobb teret nyer a csemegepultokkal szemben. A fenti megállapításokra alapozva, joggal feltételezhető, hogy a pultkész csomagolású sertéshús termékek eladása a jövőben továbbra is folyamatosan növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >