A sertéshús marketingje és fogyasztása
A sertéshús marketingje és fogyasztása címmel indul szeminárium június 3-án és 4-én Párizsban, ahol a szakma krémje tart előadásokat a témában.
Közismert tény, hogy az egy főre jutó sertéshúsfogyasztás Európában a jövőben tovább fog nőni. Az állati fehérje egyik fontos eleme étrendünknek, a sertéshús pedig az egyik legolcsóbban
előállítható változata. A fentieken felül két további nyilvánvaló tényező jellemzi napjaink vásárlási szokásait: 1. Európa szerte egyre több háztartás jellemzően hiper- és szupermarketekben, nem pedig a hagyományos hentesboltokban vásárol húst. 2. A modern kiskereskedelemben az önkiszolgáló üzlettér egyre nagyobb teret nyer a csemegepultokkal szemben. A fenti megállapításokra alapozva, joggal feltételezhető, hogy a pultkész csomagolású sertéshús termékek eladása a jövőben továbbra is folyamatosan növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >