A sertéshús marketingje és fogyasztása
A sertéshús marketingje és fogyasztása címmel indul szeminárium június 3-án és 4-én Párizsban, ahol a szakma krémje tart előadásokat a témában.
Közismert tény, hogy az egy főre jutó sertéshúsfogyasztás Európában a jövőben tovább fog nőni. Az állati fehérje egyik fontos eleme étrendünknek, a sertéshús pedig az egyik legolcsóbban
előállítható változata. A fentieken felül két további nyilvánvaló tényező jellemzi napjaink vásárlási szokásait: 1. Európa szerte egyre több háztartás jellemzően hiper- és szupermarketekben, nem pedig a hagyományos hentesboltokban vásárol húst. 2. A modern kiskereskedelemben az önkiszolgáló üzlettér egyre nagyobb teret nyer a csemegepultokkal szemben. A fenti megállapításokra alapozva, joggal feltételezhető, hogy a pultkész csomagolású sertéshús termékek eladása a jövőben továbbra is folyamatosan növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >