A Scitec Nutrition végigkíséri a fogyasztóit a fitt fizikum felé vezető úton
Új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25 éves étrendkiegészítő gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition. Az integrált kampány célja, hogy az izmos, fitt fizikum felé vezető úton végigkísérje és támogassa fogyasztóit.
„Az utat is nézd, ne csak a végeredményt!” felhívással indít kampányt a Scitec Nutrition, aki – legyen szó csúcsminőségű étrend-kiegészítőkről, szaktanácsadásról, vagy egyszerűen egy kis extra motivációról-, mindig ott lesz a háttérben, hogy segítsen az úton. A BioTechUSA-cégcsoport tagjaként a márka a konditermek és testépítő bajnokságok állandó támogatójaként a “Make a Difference” szlogenen keresztül alapvetően azokhoz szól, akik életvitelszerűen űzik az edzőtermi edzést. Arra ösztönzi őket, hogy önmaguk legjobb változatai legyenek és ezáltal másokat is inspirálhassanak. A sportban elsajátított elhivatottság, céltudatosság az élet minden területén kamatoztatható. Így összességében a változás nemcsak a sportra, hanem az egész életünkre hatással van, és ezen keresztül begyűrűzik mások életébe is.
Ismert fitnesz influenszereket kértek fel
A kreatívkoncepció teljes egészében a Scitec Nutrition Marketing csapatától származik, ahogy a video szpot script, a kreatív és a szöveg is:
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Scitec Nutrition márka újrapozicionálásával újra növekedési pályára tudtuk állítani ezt a nagy múltú brandet. Célunk, hogy az edzőterembe járó közönség számára a Scitec Nutrition jelentse azt a márkát, ami a kezdetektől az utolsó simításokig végigkíséri őket a cél felé vezető, néha rögös, lemondásokkal teli, de épp ezért lélekerősítő és jellemformáló úton”
– mondta el a kampányról büszkén Nagy Szabolcs marketing igazgató.
Két, a fitnesziparban elismert, tömegeket inspiráló sportoló-influenszert kértek fel a kampányhoz: a több mint 5 millió követővel rendelkező Sergi Constance-t és Mauren Blanquiscolot, akik megmutatják saját példájukon keresztül, hogy a siker és a csillogás felé vezető út kemény és lemondásokkal teli.
Modern kampányelemek
A kampány 2022. május 1-jén indult és május 31-ig tart, megjelenik közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban (FitRádió), a Scitec Nutrition social media felületein (Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin) organikusan és hirdetésként, az anyavállalat BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs felületein (Linkedin, belső kommunikáció), hírlevelekben, a Scitec Nutrition influencereinél, számos sajtóorgánumban és egyéb médiafelületen. Ezzel egyidejűleg a brand német, spanyol és francia közösségi média felületein is futni fog a kampány. A márkára jellemző innovatív szemléletet tükrözi, hogy a szpot egy átdolgozott verziója a TikTok-on is fut, fizetett és organikus tartalomként egyaránt.
A kampány videója itt tekinthető meg:
Kapcsolódó cikkeink
Hazai egészségügyi intézmények jelentkezését várja a BioTechUSA-cégcsoport
Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás – október 14-től…
Tovább olvasom >Rendhagyó jótékony kezdeményezéssel kiegészülő, integrált PR-kampánnyal csábít vissza a konditerembe a BioTechUSA
A szeptemberi hónap az edzőtermi edzéseket elkezdők vagy éppen egy…
Tovább olvasom >És jött a doktor…
Ha az élelmiszereknek létezne a Maslow-piramishoz hasonló logikájú osztályozása, abban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >