A Scitec Nutrition végigkíséri a fogyasztóit a fitt fizikum felé vezető úton
Új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25 éves étrendkiegészítő gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition. Az integrált kampány célja, hogy az izmos, fitt fizikum felé vezető úton végigkísérje és támogassa fogyasztóit.
„Az utat is nézd, ne csak a végeredményt!” felhívással indít kampányt a Scitec Nutrition, aki – legyen szó csúcsminőségű étrend-kiegészítőkről, szaktanácsadásról, vagy egyszerűen egy kis extra motivációról-, mindig ott lesz a háttérben, hogy segítsen az úton. A BioTechUSA-cégcsoport tagjaként a márka a konditermek és testépítő bajnokságok állandó támogatójaként a “Make a Difference” szlogenen keresztül alapvetően azokhoz szól, akik életvitelszerűen űzik az edzőtermi edzést. Arra ösztönzi őket, hogy önmaguk legjobb változatai legyenek és ezáltal másokat is inspirálhassanak. A sportban elsajátított elhivatottság, céltudatosság az élet minden területén kamatoztatható. Így összességében a változás nemcsak a sportra, hanem az egész életünkre hatással van, és ezen keresztül begyűrűzik mások életébe is.
Ismert fitnesz influenszereket kértek fel
A kreatívkoncepció teljes egészében a Scitec Nutrition Marketing csapatától származik, ahogy a video szpot script, a kreatív és a szöveg is:
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Scitec Nutrition márka újrapozicionálásával újra növekedési pályára tudtuk állítani ezt a nagy múltú brandet. Célunk, hogy az edzőterembe járó közönség számára a Scitec Nutrition jelentse azt a márkát, ami a kezdetektől az utolsó simításokig végigkíséri őket a cél felé vezető, néha rögös, lemondásokkal teli, de épp ezért lélekerősítő és jellemformáló úton”
– mondta el a kampányról büszkén Nagy Szabolcs marketing igazgató.
Két, a fitnesziparban elismert, tömegeket inspiráló sportoló-influenszert kértek fel a kampányhoz: a több mint 5 millió követővel rendelkező Sergi Constance-t és Mauren Blanquiscolot, akik megmutatják saját példájukon keresztül, hogy a siker és a csillogás felé vezető út kemény és lemondásokkal teli.
Modern kampányelemek
A kampány 2022. május 1-jén indult és május 31-ig tart, megjelenik közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban (FitRádió), a Scitec Nutrition social media felületein (Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin) organikusan és hirdetésként, az anyavállalat BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs felületein (Linkedin, belső kommunikáció), hírlevelekben, a Scitec Nutrition influencereinél, számos sajtóorgánumban és egyéb médiafelületen. Ezzel egyidejűleg a brand német, spanyol és francia közösségi média felületein is futni fog a kampány. A márkára jellemző innovatív szemléletet tükrözi, hogy a szpot egy átdolgozott verziója a TikTok-on is fut, fizetett és organikus tartalomként egyaránt.
A kampány videója itt tekinthető meg:
Kapcsolódó cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >