A Schweppes töbszörös díjnyertes kampányát Liu Shaolin Sándorral folytatja az Adamsky
Liu Shaolin Sándorral, Liptai Claudiával és Kiss Ádámmal folytatódik a Schweppes tavalyi, A felfedezés íze című kampánya, amelynek keretében a szereplők egymás bőrébe bújva lépnek ki a komfortzónájukból. A márka hazai ügynöksége, az Adamsky által szállított megoldás több díjat is bezsebelt, és nemzetközi szinten is az Európa-szerte futó kampány egyik legsikeresebb adaptációjaként értékelték.
„Jelenleg is egyeztetések folynak arról, hogy esetleg külföldön is továbbvigyék az itthon megvalósult koncepciót” – mondja Vaszary Ádám, az Adamsky ügyvezetője A felfedezés íze című Schweppes-kampány kapcsán. Tavaly olyan influencerekkel működtek együtt, mint Wossala Rozina séf, Hajas László mesterfodrász és Bártfalvi Sándor, a Mary Popkids frontembere, akik egy napra életet cseréltek. „A tavalyi év ebből a szempontból főként PR-fókuszú volt, de – tekintettel arra, hogy az azóta eltelt idő alatt mennyivel hangsúlyosabbá vált a véleményvezérek szerepe a kontentmarketingben, illetve a Pepsi egyébként is jelentős influencerbázisának tapasztalataiból adódóan – idén már hatványozottan figyeltünk, hogy a megoldásunk organikus eléréseket is generáljon” – teszi hozzá az ügyvezető.
Ezt szem előtt tartva esett a választásuk Liptai Claudiára, Kiss Ádámra és Liu Shaolin Sándorra, akik vitathatatlan PR-relevanciájuk mellett mind az Instagram, mind a YouTube esetében kiemelkedő organikus elérésekkel bírnak. Emellett a jó történet is központi szerepet játszott: a koncepció ezúttal is a felfedezés ízét helyezi középpontba. A szereplők a saját komfortzónájukból kilépve egy napig egy másik ember életét élik, és minden esetben egy szintén ismert influencer segít a számukra kijelölt feladat teljesítésében.
Liptai Claudia az olimpiai bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó Liu Shaolin Sándor bőrébe bújt, és részt kellett vennie egy igazi olimpikonokhoz méltó edzésen. Bár a műsorvezető tapasztalt korcsolyázó, a gyorskorcsolya egészen más felépítésű és más technikát igényel, ezért végül az olimpiai bajnok gyorskorcsolyaváltó másik tagja, Knoch Viktor segítette ki Liptait. Eközben Kiss Ádám az ő helyét próbálta meg elfoglalni, de nem műsorvezetőként, hanem a cukrászkodás terén kellett helytállnia – Liptai Claudia ugyanis néhány éve elvégzett egy cukrásziskolát (férjét, a cukrászmester Pataki Ádámot is így ismerte meg). A standupos azt a feladatot kapta, hogy készítsen el egy bonyolult fehércsokis-gyümölcsös tortát, a katasztrófát pedig Liptai férje, Pataki Ádám segített elkerülni. A pár esküvőjével egyébként éppen nemrég volt tele a sajtó, ami külön jól jött a kampány időzítése szempontjából. Liu Shaolin Sándornak pedig humoristává kellett avanzsálnia egy estére, és Kiss Ádámot helyettesíteni a Dumaszínházban – a kezdeti bizonytalankodás után őt a standupos Tóth Edu készítette fel sikerrel.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >