A Schweppes töbszörös díjnyertes kampányát Liu Shaolin Sándorral folytatja az Adamsky
Liu Shaolin Sándorral, Liptai Claudiával és Kiss Ádámmal folytatódik a Schweppes tavalyi, A felfedezés íze című kampánya, amelynek keretében a szereplők egymás bőrébe bújva lépnek ki a komfortzónájukból. A márka hazai ügynöksége, az Adamsky által szállított megoldás több díjat is bezsebelt, és nemzetközi szinten is az Európa-szerte futó kampány egyik legsikeresebb adaptációjaként értékelték.
„Jelenleg is egyeztetések folynak arról, hogy esetleg külföldön is továbbvigyék az itthon megvalósult koncepciót” – mondja Vaszary Ádám, az Adamsky ügyvezetője A felfedezés íze című Schweppes-kampány kapcsán. Tavaly olyan influencerekkel működtek együtt, mint Wossala Rozina séf, Hajas László mesterfodrász és Bártfalvi Sándor, a Mary Popkids frontembere, akik egy napra életet cseréltek. „A tavalyi év ebből a szempontból főként PR-fókuszú volt, de – tekintettel arra, hogy az azóta eltelt idő alatt mennyivel hangsúlyosabbá vált a véleményvezérek szerepe a kontentmarketingben, illetve a Pepsi egyébként is jelentős influencerbázisának tapasztalataiból adódóan – idén már hatványozottan figyeltünk, hogy a megoldásunk organikus eléréseket is generáljon” – teszi hozzá az ügyvezető.
Ezt szem előtt tartva esett a választásuk Liptai Claudiára, Kiss Ádámra és Liu Shaolin Sándorra, akik vitathatatlan PR-relevanciájuk mellett mind az Instagram, mind a YouTube esetében kiemelkedő organikus elérésekkel bírnak. Emellett a jó történet is központi szerepet játszott: a koncepció ezúttal is a felfedezés ízét helyezi középpontba. A szereplők a saját komfortzónájukból kilépve egy napig egy másik ember életét élik, és minden esetben egy szintén ismert influencer segít a számukra kijelölt feladat teljesítésében.
Liptai Claudia az olimpiai bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó Liu Shaolin Sándor bőrébe bújt, és részt kellett vennie egy igazi olimpikonokhoz méltó edzésen. Bár a műsorvezető tapasztalt korcsolyázó, a gyorskorcsolya egészen más felépítésű és más technikát igényel, ezért végül az olimpiai bajnok gyorskorcsolyaváltó másik tagja, Knoch Viktor segítette ki Liptait. Eközben Kiss Ádám az ő helyét próbálta meg elfoglalni, de nem műsorvezetőként, hanem a cukrászkodás terén kellett helytállnia – Liptai Claudia ugyanis néhány éve elvégzett egy cukrásziskolát (férjét, a cukrászmester Pataki Ádámot is így ismerte meg). A standupos azt a feladatot kapta, hogy készítsen el egy bonyolult fehércsokis-gyümölcsös tortát, a katasztrófát pedig Liptai férje, Pataki Ádám segített elkerülni. A pár esküvőjével egyébként éppen nemrég volt tele a sajtó, ami külön jól jött a kampány időzítése szempontjából. Liu Shaolin Sándornak pedig humoristává kellett avanzsálnia egy estére, és Kiss Ádámot helyettesíteni a Dumaszínházban – a kezdeti bizonytalankodás után őt a standupos Tóth Edu készítette fel sikerrel.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Csökken a cukros üdítőitalok aránya a hazai boltok polcain
Az elmúlt években jelentősen csökkent a cukros üdítőitalok kínálata a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >