A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú együttműködésre lépett a Google-lel, hogy fejlett kiberbiztonsági megoldásokat kínáljon vállalatainak Németországban és Európa-szerte.
Az együttműködés célja a digitális, felhőalapú megoldások bevezetése az olyan szabályozott iparágak, mint a pénzügyi szolgáltatások, az egészségügy és a közszféra számára.
A megállapodás keretében a Schwarz Csoport STACKIT nevű felhőplatformja lehetővé teszi a Google Workspace adatok kliensoldali titkosítását. Ez garantálja, hogy az adatok harmadik fél, így a Google számára is hozzáférhetetlenek maradjanak. Emellett az ügyféladatok kizárólag az Európai Unióban maradnak, teljes redundanciát biztosító európai adatközpontokban tárolva, megfelelve az adatvédelem és adatkezelési szabályok legszigorúbb előírásainak.
Rolf Schumann, a Schwarz Digits társigazgatója szerint Európában eddig nem volt olyan felhőalapú megoldás, amely teljes mértékben megfelelne a szabályozott iparágak szuverenitási követelményeinek. A Schwarz Csoport és a Google együttműködése ezt az űrt igyekszik betölteni egy új üzleti modellel.
A partnerség keretében a Google Cloud kiberbiztonsági megoldásait a Schwarz Digits hibrid felhőbiztonsági rendszere, az XM Cyber, integrálja. A szolgáltatás a Google Cloud Marketplace-en keresztül lesz elérhető, és különösen a magas szintű adatvédelemre és biztonságra támaszkodó iparágak számára nyújt majd előnyöket.
Thomas Kurian, a Google Cloud vezérigazgatója szerint az együttműködés új mérföldkövet jelent az európai szabályozott iparágak számára, megszüntetve a szuverenitási és biztonsági aggályokat, amelyek eddig akadályozták a felhőalapú innovációk terjedését.”
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Nullára csökkentené kibocsátását a Kaufland 2050-re
A Schwarz Csoporthoz tartozó Kaufland 2050-re nettó zéró kibocsátást céloz…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >