A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú együttműködésre lépett a Google-lel, hogy fejlett kiberbiztonsági megoldásokat kínáljon vállalatainak Németországban és Európa-szerte.
Az együttműködés célja a digitális, felhőalapú megoldások bevezetése az olyan szabályozott iparágak, mint a pénzügyi szolgáltatások, az egészségügy és a közszféra számára.
A megállapodás keretében a Schwarz Csoport STACKIT nevű felhőplatformja lehetővé teszi a Google Workspace adatok kliensoldali titkosítását. Ez garantálja, hogy az adatok harmadik fél, így a Google számára is hozzáférhetetlenek maradjanak. Emellett az ügyféladatok kizárólag az Európai Unióban maradnak, teljes redundanciát biztosító európai adatközpontokban tárolva, megfelelve az adatvédelem és adatkezelési szabályok legszigorúbb előírásainak.
Rolf Schumann, a Schwarz Digits társigazgatója szerint Európában eddig nem volt olyan felhőalapú megoldás, amely teljes mértékben megfelelne a szabályozott iparágak szuverenitási követelményeinek. A Schwarz Csoport és a Google együttműködése ezt az űrt igyekszik betölteni egy új üzleti modellel.
A partnerség keretében a Google Cloud kiberbiztonsági megoldásait a Schwarz Digits hibrid felhőbiztonsági rendszere, az XM Cyber, integrálja. A szolgáltatás a Google Cloud Marketplace-en keresztül lesz elérhető, és különösen a magas szintű adatvédelemre és biztonságra támaszkodó iparágak számára nyújt majd előnyöket.
Thomas Kurian, a Google Cloud vezérigazgatója szerint az együttműködés új mérföldkövet jelent az európai szabályozott iparágak számára, megszüntetve a szuverenitási és biztonsági aggályokat, amelyek eddig akadályozták a felhőalapú innovációk terjedését.”
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >